Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Att sköta den parken ser ut som ett heltidsarbete, eller vad säger ni? Och bara 7 lägenheter som delar på jobbet... Men visst ser det tjusigt ut och fin omgivning och allt.
Det är som bäddat för bråk när hyresgästerna ska hjälpas åt med trädgårdsarbete/snöröjning.
Någon kommer att tycka att de gör mycket mer än de andra hyresgäserna osv
Och så ser jag framför mig hur de ska försöka komma överens om 1 dag när de gemensamt ska kratta på hösten, och gud nåde den som inte kan just den dagen.
Näe, det där tror jag är en dålig idé