Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Du har verkligen ingen koll va? Ja du kan göra det,Men det är enklare och bygga med högre överskott.
Do borde skita i pulver produkter och slänga i dig riktig mat och dra kanske en shake till det istället för att fylla dig med pulver,Du kommer bli rätt magsjuk av allt det.
Gå och lär dig näringslära så kommer förhoppningsvis polletten att trilla ner.
Alltså... som jag har skrivit om tidigare så har jag tränat på gym i 1 års tid.
Jag har väldigt svårt för att öka i vikt, både fett och muskelmässigt.
Därför behöver jag ta till åtgärder för att lagra på mig mera fett, vilket förhoppningsvis kommer med hjälp av träning ge mig mera muskler.
Frågan jag ställde skulle snarare ha varit , om jag kan bygga muskler utan att öka på min fettmängd.
Eftersom jag försökt att öka i muskelmänd utan att öka i fettmängd, instället har jag försökt göra det med hjälp av gymträning och balanserat näringsintag. Vilket har fungerat till en viss grad, men inte längre.
Men eftersom det tydligen inte hjälper speciellt mycket längre, så antar jag att den enda utvägen är att öka på fettmängden om jag ska öka i muskelmängd.
Sen har jag inte alls tänkt att leva på kosttillskott, utan bara drastiskt öka mitt intag av det samtidigt som jag öka matintaget.
Detta har jag förresten redan skrivit i mina tidigare postar.