Precis blivit arbetslös, och söker nytt jobb. Har tänkt att ta tag i körkort nu då man ändå bara går hemma och söker nytt jobb (mejlar och ringer runt) i mitt jobb så är det verkligen en fördel att ha körkort också! fick köpa alla böcker plus inlogg till 
http://www.trafikskolaonline.se för 250 av en kompis till morsan vars dotter tog körkort ganska nyss. Är helt nybörjare när det kommer till allt med köra bil och teori. Har dock kört lite bil med min tjej som bor i Malmö (jag bor i Stockholm) och även pluggat lite teori. Priserna kan ju skilja sig enormt ser jag efter lite googlande, i Malmö kunde man få "KÖRKORTSPAKET ALL INCLUDE" då ingår 30 körlektioner, teoripaket, halka, risk 1:an för 12600.
I Stockholm där jag bor finns det 8 lektioner plus 12 timmar teori för 5000. 
På en annan står det följande.
"
I intensivkursen ingår följande:
* 1 testlektion 70 min för att säkerställa att du ligger på moment 8 (annars krävs kompletterande lektioner tills du uppnått den nivån)
* 15 körlektioner á 70 minuter
* Teorikurs, 4 tillfällen á 2,5 timmar
* Komplett bokpaket
* 20 övningstester på internet
* Riskutbildning del 1
* Riskutbildning del 2 (Halkbana)
* Landsvägskörning
* Utbildningskontroll
* Lån av bil vid uppkörning inklusive en timmes körning innan
Priset på intensivkursen är endast 19 990 kr!"
Sen kollat lite på Flen också. Tycker ni inte att det i Malmö är bäst sett till priset? Får alltså 30 lektioner för 12600 mot 15 för 20000. Skulle jag ta den i Malmö kan jag bo hos tjejen under tiden tiden. Kanske har jag missat något som inte ingår i det paketet gentemot det andra, men 20000 lax är lite väl saftigt och överpris tycker jag.
Mvh