Kuggade på min första uppkörning idag. Körningen va på ca 35 minuter. Körde klockrent första 20 minuterna sen klantade ja mig

. Det som gjorde ja kuggade var att när jag gasade på påfarten till motorväg och haft bra uppsikt på vänster sida om vägen så det inte skulle komma några bilar, precis när jag ska svänga ut mot motorvägen så upptäcker jag det är en stor stillastående kö med massa bilar. (skulle haft bättre uppsikt frammåt på vägen) så fick bromsa in kraftigt och köra in försiktigt mellan bilarna.
Anpassade inte hastigheten bra så därav underkänd. Andra felet jag gjorde var inte lika grovt. Stod i en korsning och fick grön pil och skulle svänga vänster. fick totalt hjärnsläpp då jag vet att grön pil innebär att de andra har rött så jag svänger, kommer mot ett övergångställe så står en kvinna där och blir osäker om jag ska lämna företräde eller inte så tog det säkra före det osäkra och stannade. stod där ca 3-4 sek innan jag insåg att jag skulle bara kört. Här insåg ja att ja inte kommer åka hem med körtkort

Klantiga grejer att bli kuggad för men då är ja en erfarenhet rikare så ska boka ny uppkörning under veckan. Positiva var att ja fick beröm att ja körde bra förutom dessa två misstag ja gjorde så förhoppningsvis kommer kortet snart. Teorin klarade ja förra veckan så skönt slippa göra den igen .