Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Ett problem har dykt upp med mitt Youtube-användande dem senaste dagarna.
Problemet uppstår när jag tittar på videos där en reklambanner ska dyka upp efter ett tag, ni vet när "tidmätaren" passerar en gul markering och bannern dyker upp?
Iallafall så, när den gula markeringen efter x antal sekunder har passerats så dyker ingen banner upp utan istället nollställs antalet sekunder som klippet har rullat och några sekunder senare så bryts det.
Någon som vet varför?
Använder Google Chrome.
Har samma problem fast jag använder firefox.
"Markören" går till det gula strecken och går tbx till början igen och efter någon sekund så stoppas videon man tittar på, det spelar ingen roll om man uppdaterar eller öppnar videon i ett nytt fönster.
Börjar störa mig på youtube, för några år sen så var det cleant som fan och allt funka som det skulle man fick rekommendationer bredvid klippet som faktiskt var liknande till det man kolla på, man kunde scrolla ner och kolla på klippbilderna utan att hela sidan gick ner och att infon stod vid sidan av videon vilket va mycket bättre för man kunde läsa den utan att scrolla ner.
Youtube förnyar sig hela tiden till det sämre bara för att dom vill att deras sida ska se ny/fräsch ut men dom förstör ju bara det som va bra med youtube.