Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-11-13, 17:25
Medlem
lugnbaralugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Nån som vet hur jag förvandlar en liten musiksnutt till en ringsignal från Youtube?

Har Samsung 7edge om de spelar roll!

Tack på förhand

?
Citera
2016-11-13, 17:39
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Tänkte du ladda upp ett helt avsnitt eller bara någon bra/rolig del av en serier? Sen tror jag inte dom lägger ner någon tid på att leta reda på dig. Men om tillräckligt många reporta dig lär inte klippet tas bort för copyright? Vet inte riktigt hur det funkar då jag aldrig lägger upp något klipp själv. Men skulle tippa på att det är något sånt det går till.
Okej, jag har aldrig laddat upp något på Youtube förut men lär säkert bli som du säger om jag laddar upp en hel serie.
Jag hade tänkt ladda upp 2 olika serier där det längsta avsnittet är 15min och det kortaste är 2min.
Får göra det och se vad som händer
Citera
2016-11-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Nån som vet hur jag förvandlar en liten musiksnutt till en ringsignal från Youtube?

Har Samsung 7edge om de spelar roll!

Tack på förhand
Detta är väldigt enkelt.
Googla på YouTube-Mp3
Välj en av alla de sidor som gör en YouTube-video till en Mp3. Ladda ner mp3-filen till din dator och för över till telefonen. Sen får du själv klura ut hur du ska använda den snutten som ringsignal.
Citera
2016-11-20, 16:55
Bannlyst
Runt 20-30 minuter efter att jag har startat en video, börjar de snurrande ladda-cirklarna, bilden stannar och ljudet hackar. Om jag trycker på paus och startar igen, eller trycker på där tidsmätaren är, fungerar det igen, men efter 25 minuter händer samma sak. Lite jobbigt om man vill sätta igång en film eller en 8-timmars let's play medan man sover. Någon som har ett tips? Tack på förhand.
Citera
2016-11-21, 17:12
Medlem
Pulpas avatar
Går det att spärra en typ av filmer, tex gta 5 filmer.
Citera
2016-11-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpa
Går det att spärra en typ av filmer, tex gta 5 filmer.
Vad menar du med spärra. Att sådana videor inte ska hamna i kategorin relaterad videos?
Citera
2016-11-22, 07:14
Medlem
Pulpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Vad menar du med spärra. Att sådana videor inte ska hamna i kategorin relaterad videos?
Ja det låter som en bra start, men helst att dom inte dyker upp alls.
Citera
2016-11-27, 14:38
Medlem
Ballongdjurs avatar
Hur får man till sådana här ramar på en video, när man råkat filma på "höjden"?

https://youtu.be/rqQ1DcWJJPA
Citera
2016-12-05, 17:54
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Varför är closed captioning oftast på fel språk?

Här är ett exempel.

https://www.youtube.com/watch?v=XOZPWclHCEo
ser man efter 25-30 sekunder in så ser man ju fonetiskt att det stämmer, men det är ju helt åt skogen.

Finns det något sätt att få captioning från ett annat språk, eller är det kört när den har data-mineat ljudspåret efter Engelska ord, även om originalspråket är något östasiatiskt typ Thailändska?

Från 37 sekunder in, obegriplig rappakalja.

Citat:
y'all Mitchell p.m candy into contest will try 62. The incomparable Nike think i'm not done i'm not people more active to a problem i'll play Wii in Colonie. That number was a half i dunno High Point likely to have both got me kinda crappy...
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2016-12-05 kl. 17:57.
Citera
2016-12-07, 16:31
Medlem
Stones avatar
Jag producerar produktfilmer till hemsidor och använder Youtube. Jag licensierar musik till dessa filmer och har avbockat valet att låta Google Ads visa banners under videon. Ändock kommer banners. Nu har jag gjort efterforskning och det visar sig att "Getty Music" som licensierar musiken har prioritet att tjäna pengar en andra gång på oss. Jag har kontaktat Getty Music men har inte fått svar från dem. Känner ni till problemet jag skriver om?
Citera
2016-12-09, 17:32
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera
2016-12-22, 01:19
Bannlyst
Youtube måste vara ett trams! En kanal med över 2 100 sånger har tagits bort och meddelandet lyder s å här

Kontot har avslutats på grund av upprepade eller allvarliga brott mot YouTubes policy mot skräppost, bedrägerier och vilseledande innehåll eller andra brott mot användarvillkoren.

finns det nån chans att kanalen kommer tillbaka om användaren överklagar på något sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in