Jag verkar inte komma in på youtube, den enda sidan jag har problem med. Det kommer upp en gubbe, med blå bakgrund, och säger "Aw, snap", nånting sånt. Hur kan jag fixa det?
Jag verkar inte komma in på youtube, den enda sidan jag har problem med. Det kommer upp en gubbe, med blå bakgrund, och säger "Aw, snap", nånting sånt. Hur kan jag fixa det?
Jag har gett upp hoppet om youtube totalt... Enda sedan det här år 2013 började ungefär så har youtube verkligen blivit värre och värre! Varje dag är det problem. Jag har testat rensat cache och uppdaterat flashplayer och ominstallerat allt möjligt men youtube är fortfarande skit.
Videor vägrar buffra och när dom väl börjar buffra så byter antingen youtube kvalite automatiskt eller så nollställer den buffringen hela tiden. Vissa klipp går inte att se alls fast jag laddar om hela sidan! Ibland buffrar 1080p snabbare än 360p
Vad jag har läst så verkar det vara så för väldigt många! Så jag undrar egentligen när fan youtube supporten ska lösa problemen?
Exakt dom problemen har jag också plus massa annat strul :s