Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-07-09, 21:05
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouko
Testa att streama med VLC, fungerar klockrent.

Fan har aldrig tänkte på det, så enkelt. Såhär blir det hedan efter när jag kollar YouTube på datorn.
Citera
2013-07-10, 00:30
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Fan har aldrig tänkte på det, så enkelt. Såhär blir det hedan efter när jag kollar YouTube på datorn.
VLC har ett par trevliga funktioner. Du kan till exempel spela in från skärmen med VLC...
http://www.unixmen.com/22-things-you-can-do-with-vlc/
http://www.instantfundas.com/2009/09/things-you-didnt-know-vlc-media-player.html
Citera
2013-07-10, 18:01
Medlem
sigurts avatar
Är det verkligen sant det här att youtube gör med meningen att man knappt kan kolla på klipp om man har adblock? låter ju helt orimligt?

Mina klipp laddar nån minut eller så sen är det stopp
Citera
2013-07-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Är det verkligen sant det här att youtube gör med meningen att man knappt kan kolla på klipp om man har adblock? låter ju helt orimligt?

Mina klipp laddar nån minut eller så sen är det stopp
Jag har inte det problemet fast jag använder adblock.
Citera
2013-07-11, 18:52
Medlem
NirvanAs avatar
Har de ändrat så att man måste logga in med sitt gmail konto!? Vad fan är meningen med detta, bättre kontroll på vad varje individ tittar på?
Citera
2013-07-11, 20:34
Medlem
Hej!

Jag verkar inte komma in på youtube, den enda sidan jag har problem med. Det kommer upp en gubbe, med blå bakgrund, och säger "Aw, snap", nånting sånt. Hur kan jag fixa det?
Citera
2013-07-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniormongol
Hej!

Jag verkar inte komma in på youtube, den enda sidan jag har problem med. Det kommer upp en gubbe, med blå bakgrund, och säger "Aw, snap", nånting sånt. Hur kan jag fixa det?
skärmdump?
Citera
2013-07-12, 13:26
Medlem
Red-Pandas avatar
Måste jag skapa ett helt nytt konto om jag vill skapa en till channel?
Citera
2013-07-15, 05:58
Medlem
Vad har hänt med mitt youtube, det är helt fel. Se screenshot nedan:
http://i350.photobucket.com/albums/q418/printscreen011/utubeerror_zps1fe32800.jpg

Jag har provat avaktivera greasemonkey + eventuella youtube addons och tömt cache men hjälper inte.
Citera
2013-07-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Vad har hänt med mitt youtube, det är helt fel. Se screenshot nedan:
http://i350.photobucket.com/albums/q418/printscreen011/utubeerror_zps1fe32800.jpg

Jag har provat avaktivera greasemonkey + eventuella youtube addons och tömt cache men hjälper inte.
Du har inte råkat zomma ut eller något? Byt webbläsare eller byt konto..
Senast redigerad av flowlops 2013-07-15 kl. 22:46.
Citera
2013-07-16, 21:37
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Jag har gett upp hoppet om youtube totalt... Enda sedan det här år 2013 började ungefär så har youtube verkligen blivit värre och värre! Varje dag är det problem. Jag har testat rensat cache och uppdaterat flashplayer och ominstallerat allt möjligt men youtube är fortfarande skit.

Videor vägrar buffra och när dom väl börjar buffra så byter antingen youtube kvalite automatiskt eller så nollställer den buffringen hela tiden. Vissa klipp går inte att se alls fast jag laddar om hela sidan! Ibland buffrar 1080p snabbare än 360p

Vad jag har läst så verkar det vara så för väldigt många! Så jag undrar egentligen när fan youtube supporten ska lösa problemen?

Exakt dom problemen har jag också plus massa annat strul :s
Citera
2013-07-17, 20:40
Medlem
Oakenshields avatar
Utan att ha gjort några som helst förändringar eller åtgärder har YT funkat som en dröm sista tiden, till skillnad mot tidigare. Peppar peppar.

Därför köper jag fullkomligt inte argumentet "det är hos dig felet ligger."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in