Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-05-25, 23:16
Medlem
Dude30zs avatar
Youtube problem

Första gången jag stöter på det här problemet, ser ut som om jag kan inte längre lägga till videos i mina spellistor. Spelar inget roll vilken video det handlar om eller spellista, när jag går till "lägg till i" och väljer en spellista så får jag meddelandet "! Ogiltig begäran".

Någon som har upplevt det? Vad kan det bero på?
Citera
2013-05-26, 21:04
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Idag fortsatte det att göra så, sen efter 30 minuter fungerade det igen..
Youtube har sjunkit så enormt mycket i funktionallitet på senare år. Förr gick allt bra men nuförtiden är det mer regel än undantag att videor slutar ladda, laggar, fryser, startar om etc.

Det är lustigt för ibland fungerar det bra ett par videor men tillslut brakar allt ihop igen.. ska det vara så jävla svårt att få ordning på det.. det har fungerat bra förr i tiden.

Har installerat om datorn flera gånger, tom bytt dator, har snabbt bredband men youtube ska vara youtube... med andra ord gå åt helvete med jämna mellanrum.
Citera
2013-05-27, 02:35
Medlem
CzeLiouss avatar
Jag har folk som säger att dem subbar osv som jag känner o har sett att vissa har gjort det, men om jag kollar min youtube kanal ser jag inte nånstans om någon har subscribat till min kanal?

Vad är problemet? Nått sätt jag kan se det?
Citera
2013-05-27, 02:50
Medlem
tips på bra videoredigering? jag använder själv vegas 11, jag har hört att adobe premiere pro skall vara bra? någon som använt?
min kanal/video, l: http://www.youtube.com/watch?v=BVsa-GozsIU
Citera
2013-05-27, 16:51
Medlem
WalterSullivans avatar
Sen några dagar kan jag varken skriva kommentarer lr subba folks kanaler av nån konstig jävla anledning, det hela hände helt plötsligt

Testade att disconnecta från Google kontot som dem tipsa om här men det hjälpte inte det minsta.

http://www.youtube.com/watch?v=bSoP7x1Sg9w

Har två youtube konton och samma fel på båda. Wtf?
Citera
2013-05-31, 06:12
Medlem
carlankas avatar
Har fått nått konstigt problem med youtube.
*Bilden fryser ibland.

*Jag kan inte ändra kvalité på klippet förens efter typ 12sek in i videon, det är i sämsta kvalitén i början, ibland kan det ta 20sek för att bilden ska bli bättre.
Jag trycker på 720p men då snurrar hjulet i ungefär 20sek sen ändras kvalitén.
Har ställt in så jag ska få bästa möjliga men det hjälper inte.

Någon som vet vad som är fel?
Citera
2013-05-31, 20:00
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Har fått nått konstigt problem med youtube.
*Bilden fryser ibland.

*Jag kan inte ändra kvalité på klippet förens efter typ 12sek in i videon, det är i sämsta kvalitén i början, ibland kan det ta 20sek för att bilden ska bli bättre.
Jag trycker på 720p men då snurrar hjulet i ungefär 20sek sen ändras kvalitén.
Har ställt in så jag ska få bästa möjliga men det hjälper inte.

Någon som vet vad som är fel?
Flash eller HTML 5?
Citera
2013-05-31, 21:51
Medlem
Är det någon som vet varför YouTube buggar sig så förbannat mycket nuförtiden?
Ett vanligt störningsmoment är att filmen plötsligt slutar ladda, och ett annat ännu mer störande problem är att minsta lilla spolning av videon gör att laddningen börjar om på punkten man spolar till.
Det är också väldigt vanligt att en video som egentligen redan har laddat färdigt börjar om laddningen från början igen bara för att man spolar till början av den eller överhuvudtaget trycker på Play, med reklamsekvenser och allt vad det innebär.

Hur löser man de här problemen?
Det är så jävla irriterande.
Senast redigerad av Mikael861 2013-05-31 kl. 21:58.
Citera
2013-05-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Är det någon som vet varför YouTube buggar sig så förbannat mycket nuförtiden?
Ett vanligt störningsmoment är att filmen plötsligt slutar ladda, och ett annat ännu mer störande problem är att minsta lilla spolning av videon gör att laddningen börjar om på punkten man spolar till.
Det är också väldigt vanligt att en video som egentligen redan har laddat färdigt börjar om laddningen från början igen bara för att man spolar till början av den eller överhuvudtaget trycker på Play, med reklamsekvenser och allt vad det innebär.

Hur löser man de här problemen?
Det är så jävla irriterande.

Sluta använda Flashplayer på Youtube, och börja istället att streama filmer från Youtube med hjälp av vlc. Fungerar mycket bättre för mig än att använda flashplayer. Dessutom är flash en säkerhetsrisk.
Citera
2013-05-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouko
Sluta använda Flashplayer på Youtube, och börja istället att streama filmer från Youtube med hjälp av vlc. Fungerar mycket bättre för mig än att använda flashplayer. Dessutom är flash en säkerhetsrisk.
Mycket intressant faktiskt. Visste inte om att man kunde streama YouTube-klipp i VLC. Mycket härligt också. Tack för tipset.
Citera
2013-06-01, 01:01
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouko
Som tur är börjar YouTube införa HTML 5. Fungerar dock endast på vissa klipp.
Citera
2013-06-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Som tur är börjar YouTube införa HTML 5. Fungerar dock endast på vissa klipp.

Jo har märkt det också att vissa klipp fungerar med html5. Men tyvärr är det väldigt många fler som inte fungerar med html5 än som fungerar med html5. Vilket jag tycker är synd och det verkar ta väldigt lång tid att införa det helt och hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in