Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2012-12-07, 14:38
Medlem
Dom som gjort den här designen borde sökas upp och sen skjutas. Snacka om inkompetenta svin.

Varför är det alltid massa jävla företag som vill designa om sina sidor när det funkar hur bra som helst?
Whats the fucking point?
Citera
2012-12-07, 14:43
Medlem
MandarinSallads avatar
YouTube vad FAN har ni gjort!!!!!!!! Så jävla förbannad jag blir, man glider in på YouTube för att se lite nya roliga filmer såhär på fredagseftermiddagen sedan får man se att sidan är helt förstörd.
Citera
2012-12-07, 14:59
Medlem
Computerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Browse channels, om du har nya layouten.

http://www.youtube.com/channels?feature=guide

Jag gick in där, men vill bläddra bland videos inte kanaler. Under "Motor" t.ex. så dyker det inte upp videos utan en massa olika kanaler som i sin tur innehåller videos. Typ TopGear eller MotorTrend.

Sidan jag inte hittar såg ut så här tidigare: http://cdn3.reelstatic.com/wp-content/uploads/2012/02/browse-youtube-1-606x488.jpg

Vart finner jag den?! Tack!
Citera
2012-12-07, 15:05
Medlem
-ELF-s avatar
Detta var klart en försämring

Personen/personerna som gjort detta borde gå en kurs i användarvänlighet.
Konstigt förresten att resten av Youtube teamet inte har fått säga sitt. De borde ju vara en stor skara som jobbar med Youtube.

1. Sidan är vänstersjusterad och inte mittensjusterad som den borde vara.

2. Det finns knappt några färger på sidan som gör att man lättare ser vad som är vad. Istället ser det ut som en enda sörja tack vara att det nästan är helvitt.

3. Verkar inte finnas något alternativ för att endast se prenumerationer på startsidan. Istället ser man prenumerationer blandade med förslag och saker som folk har gillat. För att bara se sina prenumerationer så måste man klicka på "Mina prenumerationer" och där efter måste man även klicka på "Bara uppladdade videoklipp". Det är två klick mer än vad det brukade vara.
Citera
2012-12-07, 16:46
Medlem
Riktigt usel design! Ljudet fungerar inte heller, varken i explorer eller chrome.
Citera
2012-12-07, 16:51
Medlem
Detta känns som ett dåligt april skämt.

Jag har också en stor skärm och hatar att det inte är centrerat. Så jag gjorde en insomning in hemsidan. Det fungerade bra.
Senast redigerad av Pianokungen 2012-12-07 kl. 16:56.
Citera
2012-12-07, 18:45
Medlem
Baltoboulbobbis avatar
Nu är kommentardelen full av massa äckliga jävla ponnybilder. Kan jag dölja detta på något vis?
http://i286.photobucket.com/albums/ll86/Woxenrud/fyfan.jpg
Senast redigerad av Baltoboulbobbi 2012-12-07 kl. 18:47.
Citera
2012-12-07, 21:18
Moderator
Allaballawallas avatar
Qken!

Det här är ju helt åt Norge!

Jag har ett par olika g-mail som jag använder till lite olika saker och om jag är inloggad på en som jag inte är reggad på youtube vill skiten bara att jag ska signa upp och INTE kolla på något...

Knappt några rekommenderade klipp eller "nya" klipp att slökolla på.

Varför vill skiten att jag ska gå in och kolla kanaler?
Kanaler som inte ger någon information om vad de innehåller utan bara har ett namn och en bild på någon brud eller snubbe.

Varför rekommenderar de mig att kolla in det här eller det här?

Jag vill inte kolla in olika kanaler jag vill kolla klipp och om de är bra så kanske jag kollar in kanalen. För mig är det ganska ointressant att se vem som har lagt upp något om jag inte ens vet vad som lagts upp...

Finns det någon som har koll på varför de har gjort detta?

Bra där Youtube!
Citera
2012-12-07, 21:41
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Dumma YouTube, nu är sidan segare och man kan inte hoppa i klipp lika fort.
Citera
2012-12-08, 02:03
Medlem
På vissa klipp fungerar inte ljudet. Vafan?
Citera
2012-12-08, 06:05
Medlem
Sheps avatar
Nu har jag fått tillbaka den vita designen och lyckas inte ta bort den som jag kunde förut (genom att ta bort kakan).
Om någon hittar ett sätt att få tillbaka förra designen skriv tack.
Citera
2012-12-08, 08:05
Medlem
kek123s avatar
Kan någon snälla förklara hur jag ändrar ordningen på mina "titta senare"??? Tidigare kunde man ju bara dra och släppa, nu kan man inte och jag hittar inga knappar för det heller.

Inte nog med att youtube skulle spamma mig om att koppla ihop google och allt vettefan, nu kan jag inte ens välja i vilken ordning jag skall titta på mina videos!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in