Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-06-12, 11:20
Medlem
rappahs avatar
http://www.youtube.com/channel/UCiR6YJdzN4Mf1K2_lKFTDbg/discussion
Citera
2013-06-12, 13:31
Medlem
Tror inte ett användarnamn på youtube behöver vara unikt längre. Blocka honom UTAN att säga att du blockat honom. Radera meddelanden direkt från eventuella nya konton.
Citera
2013-06-13, 03:31
Medlem
Någon som vet om de fortfarande går att spara andras spellistor? Den funktionen verkar vara borta. Fittan..
Citera
2013-06-13, 23:25
Bannlyst
Youtube konto, omöjligt att logga in.

Jag har ett Youtube konto där jag laddat upp en film som jag vill ha bort men jag kan endast användarnamnet. Jag kommer inte ihåg lösenordet och inte vilken mejl jag har haft till det heller. Går det att komma åt det på något annat sätt eller är det dödsdömt?

Och varför är det så brutalt svårt att knäcka?
Citera
2013-06-13, 23:30
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LazyEye
Jag har ett Youtube konto där jag laddat upp en film som jag vill ha bort men jag kan endast användarnamnet. Jag kommer inte ihåg lösenordet och inte vilken mejl jag har haft till det heller. Går det att komma åt det på något annat sätt eller är det dödsdömt?

Man kan väl bara logga in på youtube via sin mail istället för användarnamn numera eller?
Citera
2013-06-13, 23:31
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
Man kan väl bara logga in på youtube via sin mail istället för användarnamn numera eller?
Men TS komm3er ju inte ihåg sin mail.
Citat:

Citera
2013-06-13, 23:36
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Men TS komm3er ju inte ihåg sin mail.

Ja det fattade jag väl! Jag la bara till min kommentar för att jag blev fundersam när han skrev att han tänkte logga in med sitt användarnamn, för de funkar inte för mig.
Citera
2013-06-13, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
Ja det fattade jag väl! Jag la bara till min kommentar för att jag blev fundersam när han skrev att han försökte logga in med sitt användarnamn, för de funkar inte för mig.

Det är inbrottsäkert utav guds jävla nåde när man som minst behöver det.
Citera
2013-06-13, 23:42
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Det är inbrottsäkert utav guds jävla nåde när man som minst behöver det.

Du får be om hjälp. Den som söker gud skall finna honom.
Citera
2013-06-13, 23:53
Bannlyst
Japp, det är det jag gör! Jag har inte varit inloggad där på kontot på över två år men det känns som dem har tagit något fint ifrån mig som jag verkligen inte vill ha där...Känner mig rent av våldtagen.. Fruktansvärda jävlar att ha o göra med i annat syfte än att kolla på klipp med en massa amerikanska djur som gör konstiga saker!
Citera
2013-06-14, 00:04
Medlem
Nån som vet varför det inte går att plocka bort videos som jag kollat på från mitt sub flöde? Tar bort dom men så fort jag uppdaterar sidan så är dom tillbaka igen.
Citera
2013-06-14, 13:14
Medlem
Citat:

Lol... du vill barA hacka någons konto...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in