Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-03-26, 16:58
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Hej, jag har ett problem som har gjort mig helt vansinnig sen igår, jag kan inte se på youtube eller nån annan filmsida via nätet heller... alla andra sidor funkar att gå in på, men när man ska se klipp på nätet så blir de antingen helt grönt eller så bara laddar filmer i evigheter å startar aldrig..... detta händer på firefox, google chrome, och torch eller vafan de nu heter....

BEHÖVER HJÄLP

ps. de funkar inte att ladda ner adobe flash, den säger antingen att ja inte har tillräkligt minne, eller att ja måste hitta en annan version? wtf
Citera
2014-03-26, 17:10
Medlem
ImCertins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
Bara för mig Youtube börjat strula som fan senaste dagarna? kan tex inte byta kvalle på klippen, efter att jag startat klippet så försvinner valet att byta kvalite. (altså spelas de upp i typ 120p)
Exakt samma har hänt mig. Tidigare idag kunde jag välja alla olika, nu kan jag inte välja någon.

Edit: Ok nu när jag testade så fungerar det att byta på vissa videor. Antar alltså att detta är någon temporär bullshit.
Citera
2014-03-28, 19:24
Bannlyst
Hur intressant på en skala är folk som fleker ut hela sitt liv på youtube som alla dessa haul videor. Och folk som visar sig själv är med jobbiga. Tycker personligen inte man ska visa sig själv på youtube om man inte är kändis. Man kan göra videor me man behöver ej visa sig själv- går asbra att göra en samloings video utan att visa sin kanske fula fejja!
Citera
2014-03-28, 20:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Är ni nöjda med att ända sättet att ta sig fram till sina favoriter sker om man lär sig hitta till
knappen "videohanteraren" från sin profil

Och den knappens placering är absolut inte översiktlig
Citera
2014-04-04, 10:24
Medlem
Spargrizs avatar
Hade en fråga om Youtube partner. Det finns ju en del stora kanaler som till exempel bara släpper andras musik, (diverse dubstepkanaler och trailer music-kanaler). Blir de sponsrade och isåfall sponsras de på samma sätt? Med tanke på att de endast lägger ut andras arbeten tänkte jag på.
Citera
2014-04-04, 15:34
Medlem
Sheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spargriz
Hade en fråga om Youtube partner. Det finns ju en del stora kanaler som till exempel bara släpper andras musik, (diverse dubstepkanaler och trailer music-kanaler). Blir de sponsrade och isåfall sponsras de på samma sätt? Med tanke på att de endast lägger ut andras arbeten tänkte jag på.

Jag gissar på att antingen så tjänar de ingenting på det, eller så får man gå med på ett avtal när man vill få sin musik släppt på deras kanal att de får tjäna pengar på ens musik.
Citera
2014-04-04, 17:16
Medlem
MeshuggahXs avatar
Jag har fått ett problem där det inte fungerar att kolla på videor i kvalitet över 1080/720. En del lägger ju upp så man kan se i 4K nu för tiden och det ser ju mycket bättre ut. Detta gick alltså utmärkt för ett tag sedan, sen hände någonting. Provat att installera om webbläsaren(Chrome) och flash, samma sak fortfarande.

Det fungerar däremot fortfarande på min andra dator fortfarande. Någon som har varit med om samma problem?
Citera
2014-04-11, 14:59
Medlem
ellerhur?s avatar
Varje gång jag startar ett klipp på youtube kommer det upp en förenklad version av den samt denna text:

Denna visas på en enkel version av videosidan.
Vill du behålla den här inställningen för alla videoklipp som stöder den?
Behåll denna inställning | Återgå till den vanliga sidan

Varje gång klickar jag "Återgå" men den kommer upp varje gång.

Jag har letat igenom kontoinställningarna men hittar ingenting, någon som har haft samma problem och löst det?
Citera
2014-04-12, 12:46
Medlem
kajsakavatts avatar
Jag har på senaste tiden märkt att Youtube videos har börjat hacka lite smått och när jag spolar så fastnar bilden i cirka 1-2 sekunder och sedan fortsätter. Men kollar jag på videos t.e.x på liveleak så glider dem hur bra som helst och känner inte av något lagg överhuvud taget. Någon som vet vad det kan bero på?? Jag har en väldigt bra dator förövrigt.
Citera
2014-04-12, 13:32
Medlem
927s avatar
har youtube konto, kör chrome och märkt att säkert 95% av alla videos visas i väldigt stor spelare (c:a 20 x 30 cm) och går ej att minska, alternativen är stor spelare (ingen skillnad) eller helskärm.
ser ingen inställning för detta under kontot
Citera
2014-04-12, 13:45
Bannlyst
Om jag kollar på en video sen trycker på loggan så jag kommer till startsidan så fortsätter ljudet att spela från videon, någon som har liknande?
Citera
2014-04-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Om jag kollar på en video sen trycker på loggan så jag kommer till startsidan så fortsätter ljudet att spela från videon, någon som har liknande?
Japp upptäckte detta precis nu. Tycker det är skitbra. Jag söker ofta efter låtar, och nu fortsätter låten att spela ända tills jag verkligen klickar på en ny video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in