Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-03-24, 16:46
Medlem
ladda ner youtube-klipp i tyskland? vad säger lagen?
Citera
2016-03-27, 23:48
Medlem
Ganonitos avatar
Den senaste veckan har jag haft problem med att spola i klipp. När jag spolar så fortsätter klippet att ladda medan det spelas upp, vilket gör att det inte går att pausa utan att uppdatera hela sidan. Det händer inte varje gång, men kanske varannan. Någon mer med samma problem?
Citera
2016-04-05, 15:05
Medlem
Varför i hela friden går det inte att ändra upplösning i appen för iphone när man använder mobildata? Finns det någon workaround?
Citera
2016-04-07, 01:47
Medlem
Börjar Youtube konkurrera med Twitch på allvar nu ?
Citera
2016-04-14, 09:35
Medlem
Mosebys avatar
Få tillbaka borttagen video från Youtube?

Hej!

2011 gjorde vi i min klass ett projekt som vi filmade. Vi lade upp den färdiga filmen på Youtube förmodligen 2011. Vi tog bort den 2011-2012 för att göra om den med lite nytt men det blev aldrig av och den gamla filen hittades aldrig igen..

Finns det något sätt att få tag på en borttagen film från Youtube som legat på mitt konto som jag ännu idag har åtkomst till?

Skulle vara sjuuukt coolt om det gick på nåågot jävla vänster.

Mvh
Citera
2016-04-14, 09:37
Bannlyst
Kort svar: Nej.

Lång svar: Nej, bara om man kontaktar YouTube kort efter videons raderande (tror det är ca 14 dagar) och absolut inte om filmen är från 2011. Funktionen att återskapa raderat material är relativt nytt.

Sorry buddy
Citera
2016-04-14, 09:46
Medlem
Mosebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHP5
Kort svar: Nej.

Lång svar: Nej, bara om man kontaktar YouTube kort efter videons raderande (tror det är ca 14 dagar) och absolut inte om filmen är från 2011. Funktionen att återskapa raderat material är relativt nytt.

Sorry buddy

Misstänkte nog det...Faaaak

Fyfan, både jag och polarna skulle kunna ge vår högra arm för att få se den filmen en gång till.
Citera
2016-04-14, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moseby
Misstänkte nog det...Faaaak

Fyfan, både jag och polarna skulle kunna ge vår högra arm för att få se den filmen en gång till.
Får man fråga vad det handlade om? Var det ett professionellt verk, eller är det bara nostalgi?

För om det bara är nostalgi så kan jag lova att det är fantastiskt att se första gången, men sen vill ni nog båda ha tillbaka er högra arm...
Citera
2016-04-14, 10:20
Medlem
Mosebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHP5
Får man fråga vad det handlade om? Var det ett professionellt verk, eller är det bara nostalgi?

För om det bara är nostalgi så kan jag lova att det är fantastiskt att se första gången, men sen vill ni nog båda ha tillbaka er högra arm...

Det var inte proffessionellt. Dock var filmen 15-20 minuter lång och vi var cirka 15 personer inblandade. Vi alla har inte sett klippet på över 5 år nu. Skulle vara så kul att se, förstår väl att det inte är lika bra när man ser det nu och man nog kommer skämmas men
Citera
2016-04-14, 10:27
Medlem
Ghastens avatar
Och ingen sitter på den gamla filen? Vem skulle göra om den förra gången? Har lärt mig att göra filen olistad på youtube då finns den kvar men ingen kan söka på den. Då blir ma iallafall inte av med den.
För skolan lär väl inte ha kvar materialet heller?
Citera
2016-04-14, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moseby
Hej!

2011 gjorde vi i min klass ett projekt som vi filmade. Vi lade upp den färdiga filmen på Youtube förmodligen 2011. Vi tog bort den 2011-2012 för att göra om den med lite nytt men det blev aldrig av och den gamla filen hittades aldrig igen..

Finns det något sätt att få tag på en borttagen film från Youtube som legat på mitt konto som jag ännu idag har åtkomst till?

Skulle vara sjuuukt coolt om det gick på nåågot jävla vänster.

Mvh
Hej! Ja, detta ska gå, det borde gå i alla fall. Jag har fått tillbaka en film som jag gjorde 2 år efter att den var borttagen. Det jag gjorde var att kontakta Youtube. Detta var 3 år sedan dock. Jag vet inte hur det är nu.
Citera
2016-04-15, 15:52
Medlem
Mosebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radi0
Hej! Ja, detta ska gå, det borde gå i alla fall. Jag har fått tillbaka en film som jag gjorde 2 år efter att den var borttagen. Det jag gjorde var att kontakta Youtube. Detta var 3 år sedan dock. Jag vet inte hur det är nu.

Hur kontaktade du dem? Någon mailadress eller kontaktfolmulär?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in