Blir jäkla trött på folk som jämnt ska visa sig själva när de gör videor. Alltså man kan filma sitt rum utan att filma sig själv eller göra organisations videor utan att de visar sitt kanske fula tryne! Som här då visar hon sig tex. Man kan göra videor utan att visa sig
Amerikaner verkar va tokiga i organistations videor samt att göra haul videor vad de köpt samt visa sina samlingar av filmer mm samt walk in garderober!
Någon som vet varför inte miniatyrer visas när man delar med sig av ett youtube-klipp? Vi har redigerat och arbetat med en bild och när vi nu ska visa upp den syns bara "youtube-bilden" Och "broadcast yoursef"-texten... Kan man fixa detta?
För mig är det massor av videos som inte spelas, över 50% av alla videos laddar inte överhuvudtaget, det är bara en helt svart ruta. Fattar verkligen inte varför, det har varit så under några dagar nu. Det verkar vara helt slumpmässigt vilka videos som funkar och vilka som inte funkar Är det någon som vet vad detta kan bero på? Det är verkligen extremt konstigt och ologiskt.
Alla vet att youtube suger mer och mer kuk för varje dag som går, men vad fan är det för skit som böjat hända nu då? Ett litet fönster i ett större svart? Herrejävlar så störande
Alla vet att youtube suger mer och mer kuk för varje dag som går, men vad fan är det för skit som böjat hända nu då? Ett litet fönster i ett större svart? Herrejävlar så störande
Kan bara kolla på videor som jag lägger till i spellistor på youtube, om jag bara söker på en video och försöker kolla blir bilden bara svart. Hjälp, tack!
Kan bara kolla på videor som jag lägger till i spellistor på youtube, om jag bara söker på en video och försöker kolla blir bilden bara svart. Hjälp, tack!
Hm, har du testat med en annan webbläsare eller logga ut och logga in?
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Hm, har du testat med en annan webbläsare eller logga ut och logga in?