Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-04-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Vad är nu detta. Har hänt ett par gånger de senaste dagarna. Jag tittar på en video på youtube som är säg 40 min lång. Plötsligt stoppar uppspelningen som om videon hade slutat och visar säg 5:11/5:11. Uppdaterar sidan och det börjar spela från 5:11 och visar nu 5:11/40:00. Några minuter senare - samma skit händer. Vad göra?
Stäng din webbläsare och börja om, det är någon bugg YT har och du är inte ensam. Alt, installera om flash.
Citera
2013-04-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ston366
Ibland när jag kollar på youtube så kan videos börja om från början helt plötsligt. När detta händer brukar youtube buffra väldigt segt även fast mitt internet funkar som det ska. Jag använder chrome och har adblock som ända tillägg.

Någon som vet vad som kan vara fel? Blir helt jävla rabiat när det börjar spöka så där.

Händer mig jämt. I princip varje gång jag ser på en video startar den om mitt i klippet. Väldigt frustrerade. Hört att adblock kan vara orsaken, men har själv inte märkt någon skillnad när jag stängt av den heller.
Citera
2013-04-27, 23:35
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Stäng din webbläsare och börja om, det är någon bugg YT har och du är inte ensam. Alt, installera om flash.
Jag har samma problem. Installerade om flash bytte webbläsare men problemet är kvar. Har testat både med firefox och chrome
Citera
2013-04-28, 12:36
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Inställningar -> Uppspelning -> Klicka i rutan vid 'Spela alltid HD på helskärm (om tillgängligt)'

Edit: "Välj alltid den bästa kvaliteten baserat på min anslutning och spelarens storlek." Rutan kan du också klicka i.
haha fan vad enkelt, men tänk att jag inte visste detta fastän jag lägger upp klipp och redigerar ganska ofta på youtube så har jag missat detta, tackar och bockar
Citera
2013-04-29, 18:21
Medlem
eribabsis avatar
Sedan någon dag tillbaka kan jag inte längre spola i spelaren utan att det buffrat klart. Så fort jag spolar så drar den tillbaka och börjar om från början. Ruskigt irriterande.

EDIT: Nu gick det spola, man var tydligen tvungen att trycka som en idiot på samma punkt så stanna den där tillslut.
Citera
2013-04-29, 23:14
Medlem
Samma problem, har chrome och antar att det felar då en ny flash släpptes.......
Citera
2013-04-30, 13:41
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Sedan någon dag tillbaka kan jag inte längre spola i spelaren utan att det buffrat klart. Så fort jag spolar så drar den tillbaka och börjar om från början. Ruskigt irriterande.

EDIT: Nu gick det spola, man var tydligen tvungen att trycka som en idiot på samma punkt så stanna den där tillslut.

Har samma problem, ruskigt irriterande! Kör också Chrome, så förhoppningsvis släpper de en snabb fix.
Citera
2013-04-30, 13:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Samma problem, har chrome och antar att det felar då en ny flash släpptes.......
Kan stämma det, kör firefox och för mig funkar de finfint MEN jag har inte uppdaterat till senaste flashplayern, har klickat bort fönstret 2ggr på en vecka nu för jag inte orkat strula med det.
Citera
2013-04-30, 14:03
Medlem
crillecrilles avatar
Fortfarande inga som helst problem med YT i Chrome här. Varken i Windows eller Android. Är ni verkligen helt säkra på att det inte är nåt tillägg som spökar?
Citera
2013-04-30, 14:18
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Fortfarande inga som helst problem med YT i Chrome här. Varken i Windows eller Android. Är ni verkligen helt säkra på att det inte är nåt tillägg som spökar?

Det enda tillägget jag kör är Adblock Plus 1.4. Kanske ska testa att avaktivera det. Fan vet, de kanske jävlas med dem som kör adblockers.
Citera
2013-04-30, 14:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Adblock skapar då inga problem för mig i firefox, adblock plus 2.3.nånting har jag.
Citera
2013-04-30, 14:38
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det enda tillägget jag kör är Adblock Plus 1.4. Kanske ska testa att avaktivera det. Fan vet, de kanske jävlas med dem som kör adblockers.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Adblock skapar då inga problem för mig i firefox, adblock plus 2.3.nånting har jag.
Jag använder vanliga AdBlock utan problem. Det skulle inte vara första gången som ABP knullade upp någonting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in