Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-03-22, 19:25
Medlem
lomloms avatar
någon annan som har problem att hoppa i Youtube klipp idag när dom spelas i hd? 720p och 1080p? istället för att hamna där jag markerar flyger jag bara ner till där klippet är för tillfället
Citera
2013-03-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lomlom
någon annan som har problem att hoppa i Youtube klipp idag när dom spelas i hd? 720p och 1080p? istället för att hamna där jag markerar flyger jag bara ner till där klippet är för tillfället

Samma här, åt helvete med YT
Citera
2013-03-22, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lomlom
Du är inte ensam, lika jävla störande varje gång.
Citera
2013-03-23, 16:12
Medlem
Fan nu kan jag helt plötsligt inte se på min youtube historik. Någon som vet hur man får fram den igen? Finns bara "Favoriter, Titta senare och Gillar" efter "Gillar" fanns historik på mitt youtube konto. Fan blir så arg .
Citera
2013-03-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValleDalle
Fan nu kan jag helt plötsligt inte se på min youtube historik. Någon som vet hur man får fram den igen? Finns bara "Favoriter, Titta senare och Gillar" efter "Gillar" fanns historik på mitt youtube konto. Fan blir så arg .
Du ska se "historia" bredvid "Favoriter, "Titta senare" och "Gillar".
Citera
2013-03-24, 20:05
Medlem
Vilodags avatar
Bara för mig Youtube blivit segt den sista tiden? Klipp med 30+ miljoner visningar kan ta ett år att ladda in i HD.
Citera
2013-03-26, 19:31
Medlem
Jamaicamans avatar
Youtube tagsen fungerar inte för mig? När jag söker på tagsen på sökrutan så syns inte videon som det vanligtvis brukade göra. Detta innebär att tagsen är helt värdelösa numera då dom inte fyller någon funktion. Detta innebär även att mina videos blir i princip helt jävla osynliga för allmänheten. Vad fan kan problemet vara?!

Ända sen tagsen slutade funka så har jag märkt att mina klipp får mycket färre tittare/kommentarer. Nu vill jag inte låta som någon "uppmärksamhets hora" men jag har en nyhets kanal och vill ju nå ut till så många som möjligt, så detta är ett problem.

Det ska sägas att jag är en Sverigedemokrat. Kan youtube fuckat upp mina tags enbart pga dom tycker jag sprider rasist propaganda, och således vill att så få som möjligt ska se mina videos? Vill även påpeka att jag bara laddar ner nyheter som rör SD. Ingen rasistisk skit med andra ord, enbart nyheter. Jag är ju själv invandrare för övrigt.
Senast redigerad av Jamaicaman 2013-03-26 kl. 20:09.
Citera
2013-03-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilodag
Bara för mig Youtube blivit segt den sista tiden? Klipp med 30+ miljoner visningar kan ta ett år att ladda in i HD.
Kan vara att många kollar samtidigt på klippet, men visst det kan jag hålla med om.
Citera
2013-03-26, 21:01
Medlem
Guldtandens avatar
Söker ett program för att ladda ner filmklipp av NBA, vad ska jag använda mig av för program för att kunna ladda ner det från deras hemsida, använder mig av MAC.
Citera
2013-03-28, 19:22
Bannlyst
Om man vill ladda ner musiken från youtube-klipp i bästa kvalité, något särskilt man ska använda sig av?

Jag vet vilka program man kan använda, men att ha FLAC-format känns onödigt om youtube inte ens har så hög. Vet någon?
Citera
2013-03-29, 00:46
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Om man vill ladda ner musiken från youtube-klipp i bästa kvalité, något särskilt man ska använda sig av?

Jag vet vilka program man kan använda, men att ha FLAC-format känns onödigt om youtube inte ens har så hög. Vet någon?
YouTube komprimerar ganska hårt. FLAC är inte att tänka på.
Citera
2013-03-29, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
YouTube komprimerar ganska hårt. FLAC är inte att tänka på.

Super, tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in