Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-01-05, 07:15
Medlem
LikeAGloves avatar
Får, oavsett om jag kollar i Firefox eller Explorer, meddelandet "det uppstod ett fel försök igen senare"

Kan alltså inte öppna en enda video i Youtube längre, vad fan är det frågan om? Googles egna lösningsförslag är givetvis bara trams och fungerar inte
Senast redigerad av LikeAGlove 2015-01-05 kl. 07:22.
Citera
2015-01-05, 08:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Om jag inte minns fel så tog YouTube bort den funktionen för några årsedan.
Det är så alltså? Ja, det stämmer nog kan inte hitta det någonstans på sidan. Riktigt värdelöst...
Citera
2015-01-05, 18:41
Medlem
_Dante_s avatar
Varför visas vissa videos med ett transparant rosa filter med typ ett stort vitt transparant likhetstecken över hela skärmen? Detta har kommit till nu helt nyligen?
Citera
2015-01-07, 11:16
Medlem
Carl Serungs avatar
En annan märklig sak:
Ibland så kommer det upp "Materialet är åldersbegränsat" (eller nåt liknande) och jag kan inte se klippet.
Men i min inställningar så är det ifyllt att "stötande" material skall kunnas visas.
Vad beror detta på och är det någon som har samma problem?
Citera
2015-01-08, 17:52
Medlem
Får reklam trots Adblock nu. Började idag. Någon mer?
Citera
2015-01-08, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PFP22
Testade runt ett tag och, nejdå! Opera med AdBlock är fortfarande vattentätt.
Citera
2015-01-08, 21:23
Medlem
meatballrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PFP22

Samma för mig, använder chrome. Blev väldigt förvånad när det helt plötsligt kom en mobilreklam mitt uppe i allt. Någon som vet vad man kan göra åt saken?
Citera
2015-01-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Samma för mig, använder chrome. Blev väldigt förvånad när det helt plötsligt kom en mobilreklam mitt uppe i allt. Någon som vet vad man kan göra åt saken?

Kör också Chrome. Hittade denna lösning.

http://support.getadblock.com/discussions/problems/1218-adblock-not-blocking-ads-on-youtube
Citera
2015-01-09, 20:26
Bannlyst
Somliga har sina egna avatarer på högra hörnet, för att kunna få fler prenumeranter. Hur fixar man det?

Om ni inte vet vad jag menar så har dessa två tjejer gjort det uppe vid högra hörnet. LÄNK
Citera
2015-01-12, 09:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En annan märklig sak:
Ibland så kommer det upp "Materialet är åldersbegränsat" (eller nåt liknande) och jag kan inte se klippet.
Men i min inställningar så är det ifyllt att "stötande" material skall kunnas visas.
Vad beror detta på och är det någon som har samma problem?
Någon som har svar på detta?
Citera
2015-01-12, 10:10
Medlem
Lazermannens avatar
Jag kan inte komma åt mitt gamla Youtubekonto från 2009.

Om jag klickar på länken "https://youtube.com/gaia_link" så måste jag ha lösenordet till det gamla YT kontot och det har jag glömt. YT kontot registrerades på en hotmailadress, lösenordet till den epostadressen kan jag, men hur ska jag få reda på lösenordet till det gamla YT kontot ?, det är inte samma lösenord som till hotmailadressen.
Citera
2015-01-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Jag kan inte komma åt mitt gamla Youtubekonto från 2009.

Om jag klickar på länken "https://youtube.com/gaia_link" så måste jag ha lösenordet till det gamla YT kontot och det har jag glömt. YT kontot registrerades på en hotmailadress, lösenordet till den epostadressen kan jag, men hur ska jag få reda på lösenordet till det gamla YT kontot ?, det är inte samma lösenord som till hotmailadressen.
Kan du inte välja artt resetta lösenoirdet och få ett nytt sänt till den hotmailen, det måste väl gå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in