Jag har också problem med youtube, det är fruktansvärt segt, det tar flera minuter att ladda en video på ca 3min, 240p blir alltid automatiskt valt som första alternativ.
Jag har telia.
Ingen som vet vad det beror på? Är det Google/youtube's servrar som krånglar?
Åh, vad skönt att höra att det inte är bara jag som knappt kan använda youtube. Har testat rensa ut allt och så, men någon som har en riktig lösning på det?
Delad glädje, dubbel glädje.. Delad sorg, halv sorg.. Ni vet..
Jag har Telia 100/10. Bytte för någon månad sen och då började problemen - så det har nog i allra högsta grad med bytet att göra.
Jag har haft Telia som operatör i åratal och har aldrig haft liknande problem.
Eftersom personer med andra operatörer också upplever samma problem så kan man nästan utesluta att problemet ligger hos Telia.
Jag hade tänkt att göra printscreens från olika videoklipp på youtube, göra ett collage av det och lägga upp på min hemsida. Vad säger copyrightlagen om det?
Jag har haft Telia som operatör i åratal och har aldrig haft liknande problem.
Eftersom personer med andra operatörer också upplever samma problem så kan man nästan utesluta att problemet ligger hos Telia.
Visserligen. Kan det helt enkelt vara youtube som strular? Det har dock varit såhär sedan dag ett efter bytet, men bara på youtube. Liknande 'video-hotell' har inte strulat.
Senast redigerad av Nifelhel 2013-01-24 kl. 17:17.