Finns det något sätt att ändra på den nya YouTube-layouten som (jag tror) kom idag? Dummare jävla skit har jag inte sett, och att man inte kan stänga ner "hjälp"-rutan är bortom mig.
När jag äntligen hade vant mig vid den gamla layouten och tyckte att den fungerar, så byter de igen. HELVETE!
Verkar vara mer integrerat med förbannade Facebook nu också.
Såg precis under 'intressanta videoklipp' att en jag prenumererar på hade lagt upp ett videoklipp för 10 dagar sen som jag inte ens sett i min prenumerationslista. Är det ofta youtube missar att visa uppladdade videoklipp från de man följer?
Någon som vet hur man kommer ur sin egna vy för att se alla populära videos? Just nu är jag inne bland mina jävla prenumerationer och kommer fan inte ut!? Förr fanns det en knapp som hette "bläddra" tror jag, och via den så kunde man se alla populär videos utefter kategori.
Någon som vet hur man kommer ur sin egna vy för att se alla populära videos? Just nu är jag inne bland mina jävla prenumerationer och kommer fan inte ut!? Förr fanns det en knapp som hette "bläddra" tror jag, och via den så kunde man se alla populär videos utefter kategori.