2008-04-18, 18:45
Medlem
Pubertals avatar
Faan vad synd att han är förlamad, annars hade jag gärna sett en comeback till melodifestivalen nästa år...

http://www.youtube.com/watch?v=Avqw-I99z-M
Citera
2008-04-19, 08:51
Medlem
Packans avatar
Ganska väntat såhär på ålderns höst. Han lär ju inte ha levt helt nyttigt (jag spekulerar fritt, och mår lite illa).
Vi får väl se hur det går med honom. Kanske dyker han upp i rutan igen. Det är väl inte helt omöjligt att SVT kör en ny säsong av "Gäster med gester", eller liknande.

Glöm inte detta!
Ingen sväljer en banan som Lennart Swahn.
Citera
2008-04-19, 09:08
Medlem
suetoniuss avatar
Lennart Swan tillhörde kanske den sista generationen som tog sig själv på allvar (jo jag har hört talas om moroten). Det var i och för sig både en fördel och nackdel och ett modernt samhälle kräver kanske mer självreflektion. Framförallt så utsätts ju den moderna hjärnan för ett informationsflöde som gör den mer reflekterande och som kanske får den att känna sig lite mindre (just det sistnämnda kan i och för sig diskuteras med tanke på Ola Salo mfl.). En fördel var kanske att de var enklare att definiera både som karaktärer i verkligheten och i filmer och böcker och de var definitivt tacksammare att parodiera för yngre generationers komiker. Generationsskillnaderna har nog aldrig varit och kommer nog aldrig att bli så intressanta som de var under 1900-talet.

Ok, jag kanske är ett undantag i min generation. Jag får tar över stafettpinnen från Swan, eller var det moroten?
Senast redigerad av suetonius 2008-04-19 kl. 09:29.
Citera
2008-05-01, 18:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jaså, då har Swanen äntligen slaknat för gott kan man anta.
Var inte Lennart o tv-sportens Bosse sängkompisar ett tag under det glada 80 talet?
Har ett vagt minne av detta rykte..?
Citera
2008-05-01, 18:42
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe j
Jäkla roligt klipp. Hade glömt hur kul det var.

Slår Luuk på fingrarna...han är elak och menar det. "...kärleken eee eevig"
Citera
2008-05-01, 19:00
Medlem
kringlarn87s avatar
Vem har intygat det då?
Citera
2008-05-01, 19:54
Medlem
johnny_viciouss avatar
trams raderat.

//Mod
Citera
2008-05-02, 00:34
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
trams raderat.

//Mod

du raderar mitt "förlamad är inget jag önskar någon" men låter repliker som "e han död än?" va kvar

ok cool.

Citera
2008-05-02, 06:00
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jaså, då har Swanen äntligen slaknat för gott kan man anta.
Var inte Lennart o tv-sportens Bosse sängkompisar ett tag under det glada 80 talet?
Har ett vagt minne av detta rykte..?

Att Lennart är (var?) homosexuell råder det inga som helst tvivel om. Att han hängde med Bosse ifrån TV-sporten råder det heller inga som helst tvivel om.
Citera
2008-05-02, 15:37
Medlem
demands avatar
För att fylla på lista med saker i gumpen och var det var så skall en sköterska på röntgenavdelningen ha sett två stycken C batterier på plåten.
Platsen för detta skall vara huddinge i mitten/slutet av 80-talet men jag är helt övertygad att han har haft fler saker där solen inte skiner så bra.

/dmd
Citera
2008-05-02, 16:32
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demand
För att fylla på lista med saker i gumpen och var det var så skall en sköterska på röntgenavdelningen ha sett två stycken C batterier på plåten.
Platsen för detta skall vara huddinge i mitten/slutet av 80-talet men jag är helt övertygad att han har haft fler saker där solen inte skiner så bra.

/dmd
Ok... Två c-batterier... Jag prickar för det på listan öcer saker i Lennarts ändtarm... Hm... Få se nu... Jag är uppe i 82 olika saker och 19 olika grönsaker. Alla är givetvis bekräftade av sjuksköterskor från olika sjukhus och under en 40-årsperiod.

Jaha, nästa sak!?
Citera
2008-05-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ok... Två c-batterier... Jag prickar för det på listan öcer saker i Lennarts ändtarm... Hm... Få se nu... Jag är uppe i 82 olika saker och 19 olika grönsaker. Alla är givetvis bekräftade av sjuksköterskor från olika sjukhus och under en 40-årsperiod.

Jaha, nästa sak!?

HA HA HA! Jag skulle vilja se den där listan!
Mina Stockholmskusiner berättade redan på 70-talet för mig att LS kommit in på sjukhuset med ett stearinljus uppstoppad i röven!
Tror inte mycket på denna historia!
Har han stoppat upp någonting kan han nog trycka ut det själv också! Är övertygad om att de med anala böjelser också är bekanta med olika sorters medel mot förstoppning!
Senast redigerad av Prud 2008-05-02 kl. 17:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in