Ok... Två c-batterier... Jag prickar för det på listan öcer saker i Lennarts ändtarm... Hm... Få se nu... Jag är uppe i 82 olika saker och 19 olika grönsaker. Alla är givetvis bekräftade av sjuksköterskor från olika sjukhus och under en 40-årsperiod.
Jaha, nästa sak!?
Ja, det är konstigt att så många "sjuksköterskor" har träffat på Swahn på akuten.
En riktigt Klintbergare, precis som det där med att Richard Gere stoppat upp en ökenråtta i analen. Även han åkte till sjukhuset och bilder togs...hmm.
Ja, det är konstigt att så många "sjuksköterskor" har träffat på Swahn på akuten.
En riktigt Klintbergare, precis som det där med att Richard Gere stoppat upp en ökenråtta i analen. Även han åkte till sjukhuset och bilder togs...hmm.
Ökenråtta? Det var väl ändå en hamster? Men låt det gå ett par år så är det nog ett helt jävla zoo som har krupit runt där.
Ökenråtta? Det var väl ändå en hamster? Men låt det gå ett par år så är det nog ett helt jävla zoo som har krupit runt där.
Haha... den mest vanliga versionen var en ökenråtta alltså gerbil (gere-bil) .Men när det begav sig var det nog vanligare med hamstar som husdjur här i Sverige. Hela historien vid länken... http://www.snopes.com/risque/homosex/gerbil.asp
Senast redigerad av wonderland 2008-05-02 kl. 18:20.
Det lär väl inte stå något om hans "familj" (partner) nu heller. Ska gubben inte ens komma ut efter sin död? Ingen som vågar nämna David Bonnier som hans livskamrat? Ska bli spännande att se...
Det lär väl inte stå något om hans "familj" (partner) nu heller. Ska gubben inte ens komma ut efter sin död? Ingen som vågar nämna David Bonnier som hans livskamrat? Ska bli spännande att se...
Ska redan idag skaffa ett stort ljus på IKEA och tända det i afton för att hedra gamle Lennart!
Vila i frid du, en av de sista ur en gammal fin radio & tv-generation. Jag kommer aldrig att glömma På minuten, som det lät på den gamla goda tiden. I programmet Halvsju skrev du TV-historia tillsammans med Karin Falk, Drutten & Jena och andra...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!