2008-04-15, 15:07
Bannlyst
Lennart Swahn fick för tre månader sedan en stroke och har sedan dess varit varit förlamad. Efter att först ha vårdats på Karolinska ska han nu överförts till Nacka Sjukhus. Hans loverboy Da**d Bo**ier är förtvivlad. Allt enligt enligt en källa som umgås nära med de båda gentlemännen. Någon som vet mer?
Citera
2008-04-15, 15:13
Medlem
slabadans avatar
Äsch, det var ju trist. Då blir det kanske inga fler historier om Lennart. Vem minns inte med värme den myt som florerat i årtionden om att Lennart ska ha kommit in till SÖS (tror jag det var, det varierar nog) med ett stearinljus uppkört i ändalykten. Aja, hang in there Lennart.
Citera
2008-04-15, 15:17
Medlem
Agent|Os avatar
Äntligen!
Citera
2008-04-15, 18:27
Medlem
Walkers avatar
Hoppas han repar sig. Vore ironiskt om kungen av Gäster med gäster/charader ska sluta sina dagar som förlamad.
Citera
2008-04-15, 19:17
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Hoppas han repar sig. Vore ironiskt om kungen av Gäster med gäster/charader ska sluta sina dagar som förlamad.

Givetvis tråkigt att bli förlamad. Men han har nog råd att köpa sig plats på något privathem eller så kan han ju bo hemma och anställa sin "loverboy" som personlig assistent.

Hur gammal är han förresten. Har han passerat 80 ännu ?.

Personligen så kommer jag kl.21.00 att öppna fönstret och ropa "kryscha lugnt".
Senast redigerad av Celeron 2008-04-15 kl. 19:20.
Citera
2008-04-15, 19:34
Medlem
Trumpeters avatar
[quote=Celeron]Givetvis tråkigt att bli förlamad. Men han har nog råd att köpa sig plats på något privathem eller så kan han ju bo hemma och anställa sin "loverboy" som personlig assistent.

Hur gammal är han förresten. Har han passerat 80 ännu ?.

QUOTE]

Fyllde nyligen 81 tydligen.

Olof Lennart Swahn, född 8 april 1927,
Citera
2008-04-15, 20:04
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Lennart ska ha kommit in till SÖS (tror jag det var, det varierar nog) med ett stearinljus uppkört i ändalykten.
Tandborste har det varit i de versioner jag hört. Vandringssägner brukar ju variera lite hit och dit.
Citera
2008-04-15, 20:07
Moderator
Humbugs avatar
Gamla Lennart? det var det värsta. Förlamade får väl sällan tillbaka sin funktion helt så det är nog ganska kört för honom i media framöver...

För övrigt har Onkel Kånkel förstört hans namn för mig med sin geniala "Gaybusters"...
Citera
2008-04-15, 20:45
Medlem
jokers avatar
För det första var det en hamster han hade i ändalykten, för det andra var det Bo Hansson som körde dit honom. I den version jag har hört. Undrar om någon tror på sjukhuspersonalen när de säger för sjuttielfte gången att herr swan är på besök.
Citera
2008-04-15, 20:54
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Där ser man, John Blund har fått en stroke.
Han hade ju som bekant programmet blåsningen på trean.
Någon som minns hur förbannad han blev när han själv skulle bli blåst?
Det var något med ett kvinnligt fan som sprang in när han satt i sminkstolen har jag för mig.
Citera
2008-04-15, 21:53
Medlem
scorzenyno1s avatar
Swahns svinerier

För er som inte vet vill jag bara meddela att Lennart Swahn och Arne Weise trakkade Beppe i mitten på 70-talet på svt.
Deras nålstick ledde fram till seger för bögen och alkisen medan Beppe flydde till Öhn utanför Strömsund.

Jag förlåter ej sådana svinerier och Lennart måste nog nu bikta sig om !"Paradisets portar skall öppna sig".
Citera
2008-04-15, 22:43
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Gaybusters If you got some freak walking after you Who you gonna call?

GAYBUSTERS! Invisible fingers sticking up your ass Who you gonna call?

GAYBUSTERS! Do you wanna get some gay-magazines Who you gonna call?

GAYBUSTERS! Lennart Swahn lying in your bed Who you gonna call?

GAYBUSTERS! I can make you feel like a homofil Who you gonna call?

GAYBUSTERS! Are you feeling bored stoppa upp ett bord Who you gonna call?

GAYBUSTERS! I ain't afraid of no gay

Det där var väl långt ifrån genialt Humbug....möjligtvis småkul.
Lennart Swahn är en av de sista relikerna från gamla ångteve att ge upp, och som sen 60-talist kan jag inte låta bli att känna ett nostalgiskt stick i hjärtat...nu är man verkligen gammal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in