2015-08-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannabesecret
Hette han inte Johan Billing förresten, eller är det John?

I vissa sammanhang har jag sett att man kallar honom Johan Billing, men jag är nästan helt säker på att han går under namnet John Billing i FUP.
Vem vet, han kanske använder båda namnen.

Det finns iaf en Johan Billing i Svalöv, där födelsedatum skulle kunna stämma (Billing kom ju ursprungligen från välkända Sjöbo i Skåne – endast 3-4 mil från Svalöv).

Vill minnas att det för ett par år sedan gick rykten om att John/Johan Billing numera var aktiv inom SD.
Någon som vet?
Citera
2015-08-19, 00:50
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
I vissa sammanhang har jag sett att man kallar honom Johan Billing, men jag är nästan helt säker på att han går under namnet John Billing i FUP.
Vem vet, han kanske använder båda namnen.

Det finns iaf en Johan Billing i Svalöv, där födelsedatum skulle kunna stämma (Billing kom ju ursprungligen från välkända Sjöbo i Skåne – endast 3-4 mil från Svalöv).

Vill minnas att det för ett par år sedan gick rykten om att John/Johan Billing numera var aktiv inom SD.
Någon som vet?

Den Johan har ju vuxna barn så tror inte det.
Citera
2015-08-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Den Johan har ju vuxna barn så tror inte det.

Men Billing satt bara inne 10 månader och fortsatte sen att ägna sig åt att etablera Ariska Brödraskapet etc.
Han bör ha haft gott om tid att etablera familj.
Citera
2015-08-19, 01:18
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Men Billing satt bara inne 10 månader och fortsatte sen att ägna sig åt att etablera Ariska Brödraskapet etc.
Han bör ha haft gott om tid att etablera familj.

Okej ja men då är det ju annorlunda.
Citera
2015-08-19, 01:22
Medlem
Enligt Nizkor siten så ska JB vara född 1977, det finns bara en person som heter Johan B och han bor i Svalöv. Det behöver absolut inte vara han, han kan ha bytt namn. Vet inte om man byter födelseår/datum om man tex får skyddad identitet? Vill absolut inte hänga ut ngn oskyldig!

10 månaders fängelse är väl inget hinder för att starta familj. DH fick 8 år och har en dotter!
Citera
2015-08-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannabesecret
Enligt Nizkor siten så ska JB vara född 1977, det finns bara en person som heter Johan B och han bor i Svalöv. Det behöver absolut inte vara han, han kan ha bytt namn. Vet inte om man byter födelseår/datum om man tex får skyddad identitet? Vill absolut inte hänga ut ngn oskyldig!

10 månaders fängelse är väl inget hinder för att starta familj. DH fick 8 år och har en dotter!

Nej, vi ska definitivt inte hänga ut någon oskyldig.
Men för att återgå till mannen i Svalöv, så stämmer alltså både födelseår och födelsedatum (Billing var ju bara 17 år vid dagen för mordet – och det finns dokumenterat på flera ställen att det i hans fall saknades ett tiotal dagar tills dess han skulle fylla 18, därav hans låga straff).
Men vi vet ju som sagt inte om Billing bytt namn.
Citera
2015-08-19, 07:39
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av universal89
Finns namn på svinen? Finns en och annan som skulle kunna dismantla de totalt

Vart bor Daniel Hansson född 1977 idag?

Daniel Hansson bor på Drottninggatan 6 O i Grästorp.

Finns upplagda domar från 2000-talet där han piskar på sitt fruntimmer han fortfarande bor ihop med (de är skrivna ihop iaf)

Tragisk figur minst sagt.
Citera
2015-08-19, 10:49
Medlem
Ratiospheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av universal89
Finns namn på svinen? Finns en och annan som skulle kunna dismantla de totalt

Vart bor Daniel Hansson född 1977 idag?

Kolla på ratsit.se

Måste vara medlem för att filtrera alla de DH som dyker upp i resultatet.
Citera
2015-08-20, 07:53
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratiosphere
Kolla på ratsit.se

Måste vara medlem för att filtrera alla de DH som dyker upp i resultatet.

Det var lätt att skilja ut honom när man läste domen där han piskade sin tjej. Hennes ovanliga namn gjorde det lätt att hitta henne på Ratsit. Kollar man sedan vilka fler som bor på den adressen i Grästorp så dyker Daniel Hansson upp född 1977.
Citera
2015-08-20, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratiosphere
...
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
...

Mina Herrar, ni ägnar tid åt att slå in en vidöppen dörr...
Alla uppgifter vad beträffar Daniel Hansson finns redan (sedan länge) i tråden.

Jag föreslår att ni koncentrerar er på att luska reda på de övriga tre gärningsmännen istället.
Citera
2015-08-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Daniel Hansson, han bor såvitt jag vet i Göteborg idag. Han dömdes för mordet. John Billing vet jag inte vad han gör numera, han dömdes för grov misshandel och underlåtenhet att tillkalla polis, om jag inte minns fel. Den tredje minns jag inte namnet på.

15 åringen heter Mikael Fjällström
Citera
2015-08-20, 13:58
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlademasterSeven
15 åringen heter Mikael Fjällström

Hette då han bytt namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera