2008-01-24, 18:25
Medlem
Sorry men jag fattade ingenting av det du skrev. Jag tror Legionvasa försöker få mig till något slags vänstervridet pack, bara för att jag inte rättfärdigar ett mord på en zigenare. Det är kul att se dig försöka i alla fall.
Citera
2008-01-24, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justint
Sorry men jag fattade ingenting av det du skrev. Jag tror Legionvasa försöker få mig till något slags vänstervridet pack, bara för att jag inte rättfärdigar ett mord på en zigenare. Det är kul att se dig försöka i alla fall.

Bra kontrat!!!
Citera
2008-01-24, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Bra kontrat!!!
Jag tror nog alla, oavsett ideologisk inriktning (förutom de mest högervridna), kan inse att det är du som faktiskt inte har en jävla aning om vad fan du pratar om. Det är nästan pinsamt att se dig med ditt goda självförtroende, när du lever med inbillningen att du övertygar alla med välskrivna teorier och argument. Gör dig själv en tjänst och sluta skriv. Den dagen du vaknar upp kommer du bara skämmas för det du skrivit.
Citera
2008-01-24, 21:04
Medlem
Jag hoppas och tror att alla "nationella" är lika skarpa som Legionvasa för då finns det inte mycket att oroa sig för.
Citera
2008-01-24, 21:14
Bannlyst
Citat:
Jag tror nog alla, oavsett ideologisk inriktning (förutom de mest högervridna), kan inse att det är du som faktiskt inte har en jävla aning om vad fan du pratar om. Det är nästan pinsamt att se dig med ditt goda självförtroende, när du lever med inbillningen att du övertygar alla med välskrivna teorier och argument. Gör dig själv en tjänst och sluta skriv. Den dagen du vaknar upp kommer du bara skämmas för det du skrivit.

Nämn 1 enda sak som du i min text kan bevisa att de är fel!
Precis undrar vem fan de som har dålig koll
Citera
2008-01-24, 21:57
Medlem
Citat:
Nämn 1 enda sak som du i min text kan bevisa att de är fel!
Precis undrar vem fan de som har dålig koll
Nämn en enda sak i din text som du kan bevisa är rätt. Precis, undrar vem fan det är som har dålig koll.
Citera
2008-01-24, 23:35
Bannlyst
Citat:
Nämn en enda sak i din text som du kan bevisa är rätt. Precis, undrar vem fan det är som har dålig koll.

Som sagt har inte ett jävla skit att bevisa för dig.
Menar du att de ej var motsättningar mellan ungdoms grupper i kode??
Att mer eller mindre alla hävdar att han var zigenare??
Att jag och Hansson ej är goda vänner??

Vad fan har du tillfört denna tråd tycker du??
Vad vet du igentligen???
Sätt mig på pottkanten i alla fall på något!

Eller håll käft
Citera
2008-01-25, 00:04
Medlem
Citat:
Som sagt har inte ett jävla skit att bevisa för dig.
Menar du att de ej var motsättningar mellan ungdoms grupper i kode??
Att mer eller mindre alla hävdar att han var zigenare??
Att jag och Hansson ej är goda vänner??

Vad fan har du tillfört denna tråd tycker du??
Vad vet du igentligen???
Sätt mig på pottkanten i alla fall på något!

Eller håll käft
Vad har då jag att bevisa för dig? Du säger ju emot dig i varenda inlägg. Världens dubbelmoral, vad du än skriver. Pinsamt att se, men kul att du försöker. Du får säkert jättefint stöd av dina rakade vänner. Men utanför din vänskapskrets ses du nog inte som något annat än ett värdelöst bidragstagande white trash-offer. Kan du inte leka rysk roulette själv med en skarpladdad .357 och göra samhället en tjänst istället?
Citera
2008-01-25, 00:20
Bannlyst
Citat:
Vad har då jag att bevisa för dig? Du säger ju emot dig i varenda inlägg. Världens dubbelmoral, vad du än skriver. Pinsamt att se, men kul att du försöker. Du får säkert jättefint stöd av dina rakade vänner. Men utanför din vänskapskrets ses du nog inte som något annat än ett värdelöst bidragstagande white trash-offer. Kan du inte leka rysk roulette själv med en skarpladdad .357 och göra samhället en tjänst istället?

Har jag dubbelmoral!!!
Skojar du eller!
Var finns den!?
Säg mig var jag säger imot mig!
Är det någon som hoppar fram och tillbaka i mella vad den tycker så är det du!
Jag står hela tiden fast vid samma åsikt och tanke!
Du är verkligen sjuk i huvet!
Vad fiskar du efter igentligen?

Troll!

Har du problem med mig så är du mer än välkommen att ta det via PM
Citera
2008-01-25, 00:25
Medlem
Troians avatar
Legionvasa är uppenbarligen ett troll. Kan tänka mig att personen bakom är någon på vänsterkanten som försöker lura folk.
Citera
2008-01-25, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Legionvasa är uppenbarligen ett troll. Kan tänka mig att personen bakom är någon på vänsterkanten som försöker lura folk.

Mycket är jag men något troll är jag defenitift inte
Citera
2008-01-25, 11:58
Medlem
Jag tror faktiskt inte han är ett troll, utan bara ett väldigt vilset barn i en vuxen mans kropp. Jag tycker nästan synd om dig Legionvasa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in