2015-08-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
R*ger är väl ej kvar i livet längre? Många i vit makt kretsen kände förakt mot de fyra som mördade John Hron.

Nej, Roager (han hette faktiskt så) blev mördad i Finland 1999.
Han började deala amfetamin med finska Brödraskapet, och blev inblandad i något han inte kunde ställa tillrätta. Blev avrättad, skulle man väl kunna säga.
Citera
2015-08-18, 23:14
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Nej, Roager (han hette faktiskt så) blev mördad i Finland 1999.
Han började deala amfetamin med finska Brödraskapet, och blev inblandad i något han inte kunde ställa tillrätta. Blev avrättad.

Har för mig att det var något i Finland ja, men namn på de andra svinen i detta fallet? Hur kommer det sig att bara den ena blivit uthängd här med nuvarande namn och ny bild.
Citera
2015-08-18, 23:21
Medlem
Citat:
Har för mig att det var något i Finland ja, men namn på de andra svinen i detta fallet? Hur kommer det sig att bara den ena blivit uthängd här med nuvarande namn och ny bild.
Vem? Länk till inlägget?
Citera
2015-08-18, 23:21
Medlem
Han som fick skruvmejseln i ögat? Vem av dem var det? Blev han blind?
Citera
2015-08-18, 23:23
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av universal89
Vem? Länk till inlägget?

Några bilder bak är en bild som åtminstone ser ut att vara i nutid.

Tycker man ser lite likheter mellan bilderna trots att det säkert skiljer över 20 år http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9...azi/nazi4.html
Citera
2015-08-18, 23:24
Medlem
Citat:

Namnbyten, förmodligen.
MF (eller vad han numera kan tänkas heta) kan man nog lämna därhän – han lär vara så pass förstörd av misshandeln att han ligger på en latent Gökboet-nivå vad gäller mental hälsa.
Däremot är jag mycket nyfiken på John Billing och vad det blev av honom. Jag vet att han gjorde sig lite av en karriär i nazistiska rörelser av olika slag efter fängelsevistelsen, men har sedan hållit en mycket låg profil.

Någon som vet vad John Billing gör idag? Heter han fortfarande John Billing?
Citera
2015-08-18, 23:28
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Namnbyten, förmodligen.
MF (eller vad han numera kan tänkas heta) kan man nog lämna därhän – han lär vara så pass förstörd av misshandeln att han ligger på en latent Gökboet-nivå vad gäller mental hälsa.
Däremot är jag mycket nyfiken på John Billing och vad det blev av honom. Jag vet att han gjorde sig lite av en karriär i nazistiska rörelser av olika slag efter fängelsevistelsen, men har sedan hållit en mycket låg profil.

Någon som vet vad John Billing gör idag? Heter han fortfarande John Billing?

På ratsit finns det en John Billing som är född 80 och en som är född 75. Behöver inte vara någon av de så vill inte se att ni skickar något idiotiskt då de överhuvudtaget inte behöver ha med detta att göra.

Vad hände med MF? Vilket år är han född och vart bor han?

Den fjärde då?
Citera
2015-08-18, 23:40
Medlem
http://www.ratsit.se/19770323-Klas-G...FOdiLZlEjDvfmE

Bam. Först till kvarn
Citera
2015-08-18, 23:42
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av universal89
http://www.ratsit.se/19770323-Klas-G...FOdiLZlEjDvfmE

Bam. Först till kvarn

Inte direkt, hans uppgifter har funnits i flera år.
Citera
2015-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Inte direkt, hans uppgifter har funnits i flera år.
Har han fått problem? Vilka andra kan man hitta?
Citera
2015-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Då det begav sig hette han Mikael Fjällholm, men han har säkerligen bytt namn.
Det stämmer att han aldrig hämtat sig efter den mycket makabra misshandeln han genomled på Mariefredsanstaltens snickeriverkstad.
Här har du för övrigt lite mer info om skinnskallen/nynazisten RR som körde skruvmejseln i ögat på MF:

(FB) Fryshusmordet (på Anders Gustafsson) 1/1 1995

Också detta en mycket obehaglig typ, och det är bara förnamnet.

Jag visste inte vad som hände MF, mer än att han blev allvarligt skadad. Har för mig att jag hört ryktas att det var DH som "beställde" att han skulle åka på stryk för att han babblat för mkt under polisförhören. Vet inte alls om det finns ngn sanning i det, eller om det bara hittades på för att göra DH till ett ännu större monster än vad han redan var.
Citera
2015-08-19, 00:06
Medlem
Hette han inte Johan Billing förresten, eller är det John?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in