2015-08-20, 13:58
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Mina Herrar, ni ägnar tid åt att slå in en vidöppen dörr...
Alla uppgifter vad beträffar Daniel Hansson finns redan (sedan länge) i tråden.

Jag föreslår att ni koncentrerar er på att luska reda på de övriga tre gärningsmännen istället.

Fast Billing har väl kommit fram?
Citera
2015-08-20, 19:36
Medlem
Ok, vi kör en uppdatering på vad vi vet om de fyra gärningsmännens status idag:

Daniel Hansson (19770323-XXXX), Grästorp
Diverse uppgifter och domar går att finna tidigare i tråden. Samt en relativt nytagen bild på DH:
(FB) Den stora tråden om mordet på John Hron, Kode 1995

Johan (John) Billing (19770830-XXXX), Svalöv
Startade, efter mordet på John Hron, det Ariska Brödraskapet tillsammans med medbrottslingen Daniel Hansson (se ovan) och en annan välkänd, tungt kriminell nynazist vid namn Niklas Löfdahl.
Figurerat i diverse nynazistiska organisationer genom åren, och har enligt rykten på senare år gjort försök att kandidera åt SD. Numera familjefar, och driver en enskild firma med byggverksamhet.
Någon som bor i trakten kring Svalöv och vet mer om Billing? Någon som kan skaka fram ett foto på Billing?

Mikael Fjällholm (1979XXXX-XXXX), ?
Har med största sannolikhet bytt namn, och har förmodligen också skyddad identitet.
Efter den synnerligen grova misshandel MF genomled på anstalten i Mariefred, har MF brottats med stora psykiska problem.
Någon som vet något om MF av idag? Vad heter han? Finns han kvar i trakten kring Kungälv?

Martin B (1977XXXX-XX), ?
Om denne fjärde GM vet vi knappt inget alls, förutom att han härstammade från Bohus. Så här beskrivs han på gamla Nizkor-siten:
"Går vid tiden för mordet sista året i gymnasiet, fordonsteknisk linje. Uppger sig under polisförhöret avsky våld, men är tidigare dömd för misshandel, en månads fängelse. Knivskar svårt en man som försökte att hindra honom från att stjäla en bil. Klara nazistsympatier. Bor med sin mor."
Någon som vet mer om denne Martin? Vad gör han idag?
Citera
2015-08-20, 21:49
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Ok, vi kör en uppdatering på vad vi vet om de fyra gärningsmännens status idag:

Daniel Hansson (19770323-XXXX), Grästorp
Diverse uppgifter och domar går att finna tidigare i tråden. Samt en relativt nytagen bild på DH:
(FB) Den stora tråden om mordet på John Hron, Kode 1995

pruitt taylor vince ???

https://minfil.org/m0x1j4bcb0/pruitt...orn-elenco.jpg
Citera
2015-08-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Vad jag har hört från de som växte upp i hans närhet, var han det rakt motsatta. En riktig sadist som plågade djur till döds och hade en förmåga att alltid dra till sig bråk. Därmed inte sagt att han förtjänar vad som skedde med honom, det gör ingen, men han bör ej heller helgonförklaras endast för att omständigheterna gjorde honom till en martyr.

EDIT: Ser nu att jag lämnat en likn. kommentar något år tillbaka. Oh well...

Och vad fan gjorde du när du var 14 år? Lekte mamma-pappa-barn? Att han helgonförklaras beror på att han står emot helt ensam mot fyra äldre killar. Oavsett vem John Hron så har han rätten att målas upp som messias efter allt han fick genomlida, om vi ska ta det till den nivån.
Och nej världen är inte svart och vit, det är inte goda mot onda. Hron var säkert precis som jag och du, både med goda och onda sidor så vad är det för bild du försöker måla upp av en försvarslös 14-åring nu igen?
Citera
2015-08-21, 13:57
Moderator
blomvattnares avatar
Observera den nya regeln 1.12:

Citat:
Det är förbjudet att efterfråga eller sprida uppgifter om personer med skyddade personuppgifter, om dessa uppgifter kan användas för att skada vederbörande.

Denna regel är till för att undvika spridning av känsliga uppgifter om personer som är utsatta för allvarliga och konkreta hot. Exempel är uppgifter om boende- eller vistelseort. Ett undantag är om uppgifterna är allmänt kända, eller om det rör sig om uppgifter som personen själv spridit.

/Mod
Citera
2015-08-22, 19:09
Medlem
substitutes avatar
hursomhelst. dessa as är väl några man skulle vilja möta i en mörk gränd. fega jävla svin som gärna får arbeta i grupp om de så vill. nazister; kommunister - skit samma men denna feghet, att slå sönder en fullständigt försvarslös människa. ni har - i vuxen ålder inte ens mod nog att ta livet av er. ni lever som vanligt.

själva brottet - att döda någon - är kanske inte att säga så mycket om. fiolk mördas varje dag i detta land verkar det som.

det är själva fegheten jag vänder mig emot. idag är ni halvfeta gubbar som glömt allt. hur kan man leva med detta, denna feghet som ni står för.

drömmen är att få träffa er i en mörk gränd jag må bli dödad och ihjälsparkad men jag tänker inte fega ur, fegheten får ni stå för - som alltid
Senast redigerad av substitute 2015-08-22 kl. 19:12.
Citera
2015-08-24, 12:50
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.T.
Och vad fan gjorde du när du var 14 år? Lekte mamma-pappa-barn? Att han helgonförklaras beror på att han står emot helt ensam mot fyra äldre killar. Oavsett vem John Hron så har han rätten att målas upp som messias efter allt han fick genomlida, om vi ska ta det till den nivån.
Och nej världen är inte svart och vit, det är inte goda mot onda. Hron var säkert precis som jag och du, både med goda och onda sidor så vad är det för bild du försöker måla upp av en försvarslös 14-åring nu igen?
Helgonförklaras, av vilka då? Inte försvarslös, hur då?
Citera
2015-08-26, 09:40
Medlem
Forever Winters avatar
När man läser om Daniel H och hans leverne så kan vi konstatera att han avtjänar det strängaste straffet han kan få; att leva med sig själv. Ett livstidsstraff!
Citera
2015-08-26, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
hursomhelst. dessa as är väl några man skulle vilja möta i en mörk gränd. fega jävla svin som gärna får arbeta i grupp om de så vill. nazister; kommunister - skit samma men denna feghet, att slå sönder en fullständigt försvarslös människa. ni har - i vuxen ålder inte ens mod nog att ta livet av er. ni lever som vanligt.

själva brottet - att döda någon - är kanske inte att säga så mycket om. fiolk mördas varje dag i detta land verkar det som.

det är själva fegheten jag vänder mig emot. idag är ni halvfeta gubbar som glömt allt. hur kan man leva med detta, denna feghet som ni står för.

drömmen är att få träffa er i en mörk gränd jag må bli dödad och ihjälsparkad men jag tänker inte fega ur, fegheten får ni stå för - som alltid

Lägg av din tönt. Du skulle nog inte göra ett piss din internetkrigare.
Citera
2015-08-26, 17:25
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
När man läser om Daniel H och hans leverne så kan vi konstatera att han avtjänar det strängaste straffet han kan få; att leva med sig själv. Ett livstidsstraff!
Nja, han lär ju anse att han dindu noffing wrong och läser denna tråd för att övertyga sig om det han redan vet.

Förlåt, läste denna tråd...
Citera
2015-08-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Nja, han lär ju anse att han dindu noffing wrong och läser denna tråd för att övertyga sig om det han redan vet.

Förlåt, läste denna tråd...

Vad får dig att tro att han inte skulle läsa fortfarande om han nu har varit inne och läst?
Citera
2015-08-27, 17:08
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannabesecret
Vad får dig att tro att han inte skulle läsa fortfarande om han nu har varit inne och läst?
För att dindus som han är helt allergiska mot folk som inte håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in