Citat:
Ursprungligen postat av
karatekung90
Du menar att mishandeln skedde på vanligt "blatte-manér"?
Ja det är intressant att man får gå tillbaks ända till det glada 90-talet för att hitta en sådan bestialisk handling som dessa nazister begick, när man i daglig press kan läsa om sådana här misshandlar mot vita svenska ungdomar, kvinnor, barn och djur.
Enda skillnaden här är att det inte finns någon domstol som låser in "mörker-männen" på 8 år som de hemska nazisterna utan här skickas de till soc för samtals-terapi och ungdomsvård.
Jag tror att detta mordet passade svensk-media utmärkt att spinna vidare på för att sprida sin vidriga vänsterpropaganda.
Jag har aldrig menat något sådant.
Det är du som förutsätter att jag tycker den raka motsatsen till skillnad från dig, för att jag inte lyckades klämma in ett rasistiskt perspektiv kring det hela, vilket leder till att jag enligt dig "stöttar blattarna", endast genom att påpeka självklara saker som dessa.
Om du skulle sluta koncentrera dig på varför John Hron's mördare hade rätt, och istället -- såsom vuxen människa -- försöka inse varför de agerade felaktigt i samband med att de slog ihjäl en annan människa, så hade du kanske besvarat mig på ett litet mindre respektlöst sätt.
Men å andra sidan bidrog ju inte din misslyckade ironi till något annat än ett förlöjligande av ditt sätt att tänka. Du lyckades nämligen få in politik i bilden, samtidigt som jag kan inte finna att jag någonstans har behandlat detta ur en politisk synpunkt.