2008-08-10, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onas
En av dom fick väll så mycket stryk på ett hem så han blev mer efterbliven än han redan var hahaha

Precis på order av de andra gärningsmännen pga att snacka för mycket
Citera
2008-08-10, 15:38
Medlem
Lock Stocks avatar
Efter att idag ha läst hela tråden från början till slut vill jag kommentera saken på följande sätt:

Jag anser att man har rätt till en andra chans i samhället efter avtjänat straff. Där håller jag med Legionvasa.
Däremot anser jag att straffen i detta aktuella fall var på tok för låga. Samtliga borde ha dömts, och de två mest aktiva borde ha fått längre straff. Där håller jag med alla övriga.
Citera
2008-08-10, 18:32
Medlem
babblans avatar
När man får så låga straff så skulle det vara en villkorlig dom på 10 år. Gör man något mer brottsligt får man sitta av 10 år.
Citera
2008-08-13, 01:40
Medlem
Läskigt att ni försöker svärta ner en död pojkes rykte

"Till minne av John Hron

Det är onsdag kväll, en av de allra sista dagarna av sommarlovet. John ska börja skolan på måndag, åttonde klass. Han bor i Kungälv med sina föräldrar. Fadern är invandrare från Tjeckoslovakien. Johns stora intresse är kanot, och i juli har han varit i Oxelösund och tävlat i ungdoms-SM och fått bronsmedalj"

Läs mer här -> http://blogg.aftonbladet.se/1400/perma/82122

Låter inte direkt som en problemgosse om ni frågar mig.

Ut med allt ni vet om mördarna idag och vad de har för sig, bilder, företag arbetsplatser osv.
Citera
2008-08-21, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
John horn var en zigenare unge.
Och de vet ni alla vad de innebär.
Mycket riktigt att han dessutom var djurplågare.
Hans pappa är en tjuv av större mått och givet vis en riktig bilskojare.
Nu till frågan, han bor i Gbg har egen firma, allt gåt toppen för han.
Har fått 2 barn.
Är mycket glad för hans skull.
Ni as som vill se en ung man bli inlåst för gott för en dumhet han gjorde när han var ung kan bara tänka om.

Hahahaha, fan vad jag skrattade.
"En dumhet", härlig stil haha.
Citera
2008-08-26, 13:05
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Så... kan nån berätta varför vi ska bry oss så jävla mycket om just det här skit mordet och inte alla andra, tex där svenskar blir rövknullade och uppeldade av sandapor? Kan lova att det är mer hat i dom brotten än det här.

John Hrons död kommer att förbli ett omdiskuterat ämne just för att det finns en motpart som menar att han förtjänade att bli dödad.

Denna motpart "råkar" också vara nazister, vilket väcker ännu mer ilska hos folk. För övrigt tror jag inte att någon tycker att människorna i dina påstådda fall förtjänade sin behandling, därför finns det ingenting att disskutera.
Citera
2008-09-02, 09:20
Bannlyst
Nu är jag OT men HOPPAS på ann ni moderatorer låter detta inlägg få ligga kvar.
Efter som en stor majoiritet i denna tråden har lagt ner såååå stor möda för denna hemska rasismen som finns i samhället.

Ja nu är det upp till bevis era jävla hycklare.
Välkommen in i denna tråd och fördöm och spy ur erat hat mot mot omvänd rasism där en vit fick sätta livet till.
Nu vill vi även ha upplysningar addresser kort mm mm ang dessa vidriga människor

https://www.flashback.org/showthread.php?t=696955
Senast redigerad av Legionvasa 2008-09-02 kl. 09:23.
Citera
2008-09-02, 22:08
Medlem
Legionvasa

Visst är du en av dem som var med vid mordet på John...
Citera
2008-10-19, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Visst är du en av dem som var med vid mordet på John...

Absolut inte
Citera
2008-10-20, 14:01
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Efter som en stor majoiritet i denna tråden har lagt ner såååå stor möda för denna hemska rasismen som finns i samhället.

Välkommen in i denna tråd och fördöm och spy ur erat hat mot mot omvänd rasism där en vit fick sätta livet till.
Nu vill vi även ha upplysningar addresser kort mm mm ang dessa vidriga människor

omvänd rasism? Vem fan kom på det? rasism är väl inget vita har ensamrätt på? Rasism kan självklart komma från alla raser. Tror att många vita har upplevt rasism från andra etniciteter
Citera
2008-10-20, 16:13
Medlem
roccs avatar
Citat:

I din tes är väl du precis samma hycklare Legionvasa då du vill ha fram adresser kort mm om gärningsmännen till din länk men däremot inte om gärningsmännen till John Hronfallet. Tänker du någonsin till innan du skriver ner dina inlägg eller åtminstone läser igenom dom innan du skickar dom?

Personligen hycklar jag inte i detta fallet då jag verkligen inte vill lägga fram några adresser eller bilder i något av fallen. Grundrubriken var "Vad gör John Hrons mördare nu 13 år efter mordet" en frågeställning som knappast gick ut på att försöka hänga ut personuppgifter, adresser eller liknande.

Jag ser inget fel i att fråga runt om personerna i din länk men att lägga ut bilder och extremprivata uppgifter är fel i båda fallen.
Citera
2008-10-23, 18:43
Medlem
Kom i håg när hrons föräldrar var och pratade på vår skola för 10 år sedan..
Hans mamma förklarade då att den sk Rambo hade hatat John sedan han hjälpte en kille som Rambo mobbade.. och sagt något istil med "ge dig på någon i din egen storlek" det hade han tydligen inte tålt.. och sen dess jävlats med John varje gång han såg honom. Skolkamrater skulle även ha sett Rambo lyfta upp John i Halsen och försökt strypa honom.

Han måste verkligen ha hatat honom då han enligt föräldrarna inte hade visat någon sorts ånger eller sorg i rättsalen utan snarare hade varit stolt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in