Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Nu är jag OT men HOPPAS på ann ni moderatorer låter detta inlägg få ligga kvar.
Efter som en stor majoiritet i denna tråden har lagt ner såååå stor möda för denna hemska rasismen som finns i samhället.
Ja nu är det upp till bevis era jävla hycklare.
Välkommen in i denna tråd och fördöm och spy ur erat hat mot mot omvänd rasism där en vit fick sätta livet till.
Nu vill vi även ha upplysningar addresser kort mm mm ang dessa vidriga människor
https://www.flashback.org/showthread.php?t=696955
I din tes är väl du precis samma hycklare Legionvasa då du vill ha fram adresser kort mm om gärningsmännen till din länk men däremot inte om gärningsmännen till John Hronfallet. Tänker du någonsin till innan du skriver ner dina inlägg eller åtminstone läser igenom dom innan du skickar dom?
Personligen hycklar jag inte i detta fallet då jag verkligen inte vill lägga fram några adresser eller bilder i något av fallen. Grundrubriken var "Vad gör John Hrons mördare nu 13 år efter mordet" en frågeställning som knappast gick ut på att försöka hänga ut personuppgifter, adresser eller liknande.
Jag ser inget fel i att fråga runt om personerna i din länk men att lägga ut bilder och extremprivata uppgifter är fel i båda fallen.