2008-04-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos
Jag ställer den centrala frågan igen: Är det ingen på flashback som vet var mördarna håller hus idag?

Ärligt talat, vem fan bryr sig? Detta är ju asgammalt nu, finns ju färskare brott/brottslingar som intresserar mer...
Citera
2008-04-15, 19:55
Medlem
roccs avatar
ja det har framkommit. endast två dömdes för mord, DH, MF,
DH bor i göteborgsområdet och har egen firma.
MF är ett autistiskt vrak och bor i Kode där man
kan se honom gå med sina hundar.
Citera
2008-04-16, 15:48
Medlem
kramdjurs avatar
Mamman i DN idag: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=761160
Citera
2008-04-17, 09:31
Medlem
MataGringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilleaf
Ärligt talat, vem fan bryr sig? Detta är ju asgammalt nu, finns ju färskare brott/brottslingar som intresserar mer...

Jag tycker det är intressant att veta om de återintegrerats i samhället och kanske till och med lämnat sina värderingar eller om de fortsatt på samma spår. Ur denna information kan man sedan fundera brett kring kriminalvårdens effektivitet etc.
Citera
2008-04-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos
Jag tycker det är intressant att veta om de återintegrerats i samhället och kanske till och med lämnat sina värderingar eller om de fortsatt på samma spår. Ur denna information kan man sedan fundera brett kring kriminalvårdens effektivitet etc.

Eftersom man inte hört ngt om den så kan man ju anta att de inte hittat på något mer skit. Tror att det hade blåsts upp ordentligt i media i såfall. Samvetet har väl hunnit ikapp...
Citera
2008-04-17, 22:05
Medlem
SMKs avatar
Citat:

Håll dig till dessa trådar om du nu inte är intresserad av dessa mördare.

Det finns en hel del andra som är intresserade av Hronfallet och vi vill veta. Så lämna denna tråd om du inte tänker bidra med nåt konstruktivt.
Citera
2008-04-18, 03:54
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
ja det har framkommit. endast två dömdes för mord, DH, MF,
DH bor i göteborgsområdet och har egen firma.
MF är ett autistiskt vrak och bor i Kode där man
kan se honom gå med sina hundar.
Nån som har lust att knäppa ett kort och lägga upp på tinypic eller något? Skulle vara kul att se.
Citera
2008-04-18, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Håll dig till dessa trådar om du nu inte är intresserad av dessa mördare.

Det finns en hel del andra som är intresserade av Hronfallet och vi vill veta. Så lämna denna tråd om du inte tänker bidra med nåt konstruktivt.

Och vad har du tillfört då?
Citera
2008-04-18, 14:02
Medlem
MataGringoss avatar
Citat:

Nåväl, låt oss andra diskutera mördarna nu. Konstigt att folk som inte är intresserade av ämnet hänger i denna tråd.
Citera
2008-04-18, 20:42
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Nån som har lust att knäppa ett kort och lägga upp på tinypic eller något? Skulle vara kul att se.
Du borde skaffa dig vettigare önskemål i livet
Citera
2008-04-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Du borde skaffa dig vettigare önskemål i livet

Citat:

Håller med Matagringos. Ni som inte är intresserade av ämnet eller av att föra tråden framåt, vad gör ni i tråden överhuvudtaget ? Det känns som ni är inne bara för att förstöra. Moddis, var är du ????
Citera
2008-04-19, 01:18
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekuling
Det är en tragedi för de anhöriga, men ej en för samhället.

Vad är det för en slags "förbannelse" över hela John Hron-mordet ?.

Tråden har knappt öppnas förrän det dyker upp folk som du som ska få det till att mordet inte var något att bry sig om.

Bara tre år efter mordet så skändades Johns grav. När man använder linor och bil för att välta en gravsten så är det inget "pojkstreck" utan ett genomtänkt,allvarligt försök att skända hans grav ordentligt.

Jag fattar inte vem som stöder dessa djur till gärningsmän.

Ett bestialiskt mord till följd av utdragen tortyr där mördarna iskallt skyller på varandra. Det är i sådana här fall som jag tycker att man borde nästan ha dömt i alla fall någon till dödstraff.

Daniel.H som i dag driver en egen fima och gullar med sina barn som om ingenting har hänt.(kräksmiley).

Jag brukar dra mig för att vara sådanhär, men i det fallet så önskar jag faktiskt honom och övriga gärningsmän sämsta tänkbara liv fyllt av smärta, ångest,motgångar. Och om ni kommer på idén att avsluta era liv i förtid så är jag inte en av de sörjande.

Graden av avsky och hat mot gärningsmännen som jag känner i det här fallet är lika stor som det mot "Engla-mördaren" Anders Eklund.

Om någon GM läser den här tråden så kan ni se ert fullbordade "verk" här:
http://img146.imageshack.us/img146/9899/johnfs0.jpg

Är ni riktigt nöjda nu eller ?.

Förresten, är det ingen som har bilder på Gärningsmännen ?

edit: Har hittat en fem år gammal liten bild på Daniel Hansson:
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/30/nazi/30-7703-hansson.jpg
Senast redigerad av Celeron 2008-04-19 kl. 02:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in