Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-15, 17:27
  #673
Avstängd
Tammers avatar
Jag har missat hela Eurovision Song Contest eftersom jag får utslag av att se Petra Medes grimaserande hela tiden. Hennes hysteriska engelska gör inte saken bättre, och "humorn" blir droppen. Hennes agerande visar att enligt henne är det hon som är huvudattraktionen, själva festivalen och artisterna är bara inramning till hennes egen show. Finns det verkligen ingen med balanserad person att hålla i detta..?
Citera
2016-05-15, 18:43
  #674
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Jag har missat hela Eurovision Song Contest eftersom jag får utslag av att se Petra Medes grimaserande hela tiden. Hennes hysteriska engelska gör inte saken bättre, och "humorn" blir droppen. Hennes agerande visar att enligt henne är det hon som är huvudattraktionen, själva festivalen och artisterna är bara inramning till hennes egen show. Finns det verkligen ingen med balanserad person att hålla i detta..?

Jag skulle kunna tänka mig Petra Mede tillsammans med Kristian Luuk som programledare. Vilket mysigt, nedtonat, ödmjukt och laidbacked par det skulle bli...

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22820011.ab

Citat:

De har hyllats. Och hyllats. Och hyllats.

Nu vill Petra Mede och Måns Zelmerlöw göra mer stora jobb ihop.

– Det blir väl Oscarsgalan, säger Måns Zelmerlöw.

Jajamän...nu väntar vi på Petra Mede på Oscarsgalan...
Citera
2016-05-15, 20:37
  #675
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag skulle kunna tänka mig Petra Mede tillsammans med Kristian Luuk som programledare. Vilket mysigt, nedtonat, ödmjukt och laidbacked par det skulle bli...

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22820011.ab



Jajamän...nu väntar vi på Petra Mede på Oscarsgalan...
Oja, det finns ingen gräns för hur långt denna världsartist kan gå. Det märkliga är att världen inte fått ta del av denna talang förrän de senaste åren. Hur har hon kunnat dölja sin begåvning i 40 år, damen är ju trots allt 46? Vad gjorde hon de första 40 åren..?
Citera
2016-05-15, 21:19
  #676
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Petra Mede är ett proffs ut i fingertopparna och klippt och skuren som programledare för Eurovision och andra stora evenemang. Finns egentligen inget att klaga på.
Citera
2016-05-16, 08:11
  #677
Medlem
QueerSchilvias avatar
Det jag minns från Esc 2016. Petra M bar en klänning som såg ut som ett salladshuvud. Vid sin sida hade hon en grå tråkig o stel tönt som borde gått en engelsk språkkurs.
Citera
2016-05-16, 15:58
  #678
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Petra Mede är ett proffs ut i fingertopparna och klippt och skuren som programledare för Eurovision och andra stora evenemang. Finns egentligen inget att klaga på.
Utom att hennes röst är gäll och lätt hysterisk, hon grimaserar hela tiden (eller ser hon ut så?), tonläget är gapigt och hon säger konstiga saker. Särskilt när hon ska vara rolig. Vi minns väl hur hon hånade David Hasselhoff på Guldbaggegalan. Proffs? Primadonnafasoner, skulle jag vilja säga. Hon saknar allt, utom självförtroende...
Citera
2016-05-16, 16:26
  #679
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Petra Mede är ett proffs ut i fingertopparna och klippt och skuren som programledare för Eurovision och andra stora evenemang. Finns egentligen inget att klaga på.

Nog måste det gå att hitta en bättre programledare än den där teatraliskt överspelande ursäkten till flinapa. Vad är det hon gör så bra förutom att ständigt bära ett påklistrat leende?
Citera
2016-05-16, 18:03
  #680
Avstängd
Tammers avatar
Nya klavertramp av vår internationella storstjärna:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22826169.ab

"Petra Mede: ”You know what they say – crazy is the new black.”

Damen är dessvärre så fruktansvärt sugen på uppmärksamhet att hon säger eller gör precis vad som helst för att höras och synas. Så pinsamt desperat att locka fram skratt...
Hon kan liksom inte bara vara värd och presentera showen, utan hon ska helst själv vara den stora attraktionen.
Citera
2016-08-23, 15:26
  #681
Medlem
Vilka har Petra Mede legat med som är också kändisar?
Citera
2016-09-01, 17:13
  #682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Mathias Dillman har tre barn men bara umgängesrätt med två av barnen, Han har även besöksförbud hos barnens mamma som han misshandlade under lång tid, Mathias Dillman förekommer i belastningsregistret under sju punkter varav 3 är domar

Finns det mer information (målnummer, ungefärligt datum för dom osv)?
Citera
2016-09-06, 12:15
  #683
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Petra Mede är ett proffs ut i fingertopparna och klippt och skuren som programledare för Eurovision och andra stora evenemang. Finns egentligen inget att klaga på.

Normalt sett får jag utslag och håravfall när PM förekommer, men som programledare för ESC är hon som klippt och skuren för och klarade av det hela med bravur.
Citera
2016-11-17, 05:37
  #684
Medlem
rex144s avatar
Ja gillar henne, hon gör mig kåt,

Hon har bra tv-personlighet, är rolig, undrar om hon är lika käck och rolig privat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback