2025-04-02, 19:38
Medlem
Petra Mede är en tragisk spillra av det förgångna och dekisaktiga kändissverige. Obegåvade PK-muppar som lever fel sida av historien. Deras s.k "stjärnglans" blir alltmer blek ju längre tiden går.
Citera
2025-08-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dvesha
Petra Mede är en tragisk spillra av det förgångna och dekisaktiga kändissverige. Obegåvade PK-muppar som lever fel sida av historien. Deras s.k "stjärnglans" blir alltmer blek ju längre tiden går.
Lite tråkigt att hon nu är tillbaka i TV med halv åtta hos mig.Jag trodde att man skulle få ha det lite lugnt och trevligt med det programmet, så är gaphalsen tillbaka och riskerar att förstöra programmet.Hon tror att hon ska kunna bli rolig, men det är hon inte.Har ingen riktig humor alls.Kan bara flabba och tror att det är underhållning, men det är det inte.
Citera
2025-08-18, 23:54
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Lite tråkigt att hon nu är tillbaka i TV med halv åtta hos mig.Jag trodde att man skulle få ha det lite lugnt och trevligt med det programmet, så är gaphalsen tillbaka och riskerar att förstöra programmet.Hon tror att hon ska kunna bli rolig, men det är hon inte.Har ingen riktig humor alls.Kan bara flabba och tror att det är underhållning, men det är det inte.
Hon har faktiskt gjort en hel del roliga sketcher och roller. Främst tänker jag på de gånger när hon liksom tar i och spelar en mycket dominant kvinna med mycket tydliga åsikter. Hela tiden med en steliopererad gravallvarlig min. Som hon avslutar med att säga något elakt. Man skrattar lite och sen undrar man om hon verkligen spelar eller bara är sig själv? Hon har typ den karaktären och så den när hon leker programledare i Gomorron med Batra. Men det blir mest att hon blir bisittare till gästerna.
Citera
2025-08-19, 01:14
Medlem
Citat:
Hon är ju som klippt och skuren för Halv åtta hos mig. Klanka ner på stackarna som är med. Det är ju hennes spetskompetens att vara dryg.
Citera
2025-08-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stronganoff
Hon är ju som klippt och skuren för Halv åtta hos mig. Klanka ner på stackarna som är med. Det är ju hennes spetskompetens att vara dryg.
Otroligt dryg är hon.Du svarade bra tycker jag.
Citera
2025-08-19, 10:57
Medlem
Ingen aning om hon är dryg eller trans... Men svårt att ta ifrån henne att hon gjort Eurovision jävligt bra ett antal gånger. Sen kan man förstås tycka att hon var värdelös där också, men hon har fått sjukt mkt cred från alla möjliga håll där.
Citera
2025-08-19, 14:30
Medlem
DE skriver inte manus till "Halv 8 hos mig" själva
Citera
2025-08-20, 17:10
Medlem
pillifjongs avatar
Toksågning av hennes sommarprat i SvD
Citera
2025-09-18, 10:09
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Hon verkar vara en riktigt vridig feminist kärring.

Tror hon är rolig, men det är hon inte.

PK-skadat åt det grövsta verkar hon också vara.
Citera
2025-09-20, 00:16
Medlem
Hur gammal är den yngsta ungen nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här