2012-09-03, 21:14
Medlem
darthvaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Hon är med nu på "Vem tror du att du är"

Fan vad fulsnygg hon är.

Sitt karakteristiska utseende har hon fått från pappa Klas, som var chef vilket framgick i programmet. Tyvärr fick vi inte veta något om hans bakgrund då hela programmet ägnades åt att följa en gren på moderns sida i släkterna Frumerie, Petersens och Tropp. Det smaskigaste som kom fram var en vallonättad skarprättare Frumerie i Västerås, vars bidrag till utseendet troligen kan betraktas som ringa. I pappa Klas såg man däremot samma näsa och ögon. Hennes syster hade inte drabbats lika hårt i genlotteriet.
Citera
2012-09-12, 22:47
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Undrar vad Ulf Brunnberg tycker om detta fenomen...

Tror jag och Brunnen står väääääääääääldigt långt ifrån varann i samtliga frågor som rör nåt av intresse. Jag antar att du pikar mig om nåt slags "kärnfamiljsideal" el att jag står på nån anti-sida.

Hur som, jag anser att man ska va två el fler om barn. Oavsett (sex)läggning, religion, val av bilmärke eller hårfärg. Att uppfostra ett barn ensam, vare sig det är frivilligt el inte, är inte en bra (varken) logistisk el uppfostringsmässig lösning. It takes a village to raise a child Å sen kommer han/hon alltid undra...
Citera
2012-09-13, 06:40
Medlem
JBernards avatar
Hon är så överspänd, teatralisk och tillgjord att man genast vill ge henne en lätt örfil. Nu är hon gravid alltså, med en man av inläggen att döma. Jag som fått intrycket att hon bara sväljer?
Citera
2012-09-13, 09:30
Medlem
Hon skriker alldeles för mycket.
Citera
2012-09-13, 09:50
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-VIII
Det är sant, hon ska ha barn tillsammans med pojkvännen Mattias Günther

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15307265.ab

WTF? Var hon sjukskriven i 10 år (!) för en "kronisk" ryggskada?

"Petra Mede har i flera intervjuer pratat om sin kroniska skada i ryggen. Efter att ha varit sjukskriven i runt tio år på grund av smärtorna kom vändningen 2005, då hon vann en amatörtävling i ståuppkomik.
"
Citera
2012-10-02, 23:00
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darthvader
hela programmet ägnades åt att följa en gren på moderns sida i släkterna Frumerie, Petersens och Tropp.
Hörde ni när hon om sin anfader frågade: "Ehhh, jag tänkte, han, Martin Frumerie, hade han några barn?"
Citera
2012-11-04, 20:50
Medlem
kanelipullas avatar
usch.. jag gillar inte henne för 5 öre.. och nu är hon visst på TV4.. hmmm..
Citera
2012-11-04, 21:21
Medlem
Krepyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
usch.. jag gillar inte henne för 5 öre.. och nu är hon visst på TV4.. hmmm..

Alltid tyckt hon varit gapig och skrikig. Ingen vidare komiker heller om du frågar mig.

Hon va med på Hellenius hörna ikväll på 4an
Citera
2012-11-04, 21:33
Medlem
H8reds avatar
Hon är verkligen en dålig komiker. TV4 ikväll var uruselt.
Citera
2012-11-05, 18:24
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-VIII
Det är sant, hon ska ha barn tillsammans med pojkvännen Mattias Günther

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15307265.ab

Den relationen kommer inte vara längre än den mellan Alexandra Pascalidou och fadern till hennes unge. Vilken man orkar med narcissistiska borderline-frauenzimmer?
Citera
2012-11-05, 18:27
Medlem
Tullamores avatar
Hon är ju så jävla jobbig. Helt hysterisk.
Citera
2012-11-05, 22:49
Medlem
brianmolkos avatar
Varför sa ni först att Andreas Lundstedt skulle vara pappan ? bara för de pussats + ungefär lika dumt som det där om Reinfeldt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in