Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Kan du ge mig en förklaring varför du tror att T är gärningsman. Vad skulle han ha för motiv?
Nu har vi frågan om motiv. Tyvärr är det så att den här typen av brott begås ofta av en far eller styvfar, DE HAR INGA MOTIV, men de gör det ändå!
Det är ögonblickets ingivelse , ofta , men inte alltid kulmen på åratals terror mot familjen. Vad har en hustrumisshandlare för motiv att misshandla sin fru?
En uppgav som motiv till varför han dödat sin fru, att hon lagt morgontidningen på fel sida av hans tallrik vid frukosten som hon serverade honom. Dvs inget motiv ALLS som en vettig människa kan förstå!
OBS jag MENAR INTE att T är en kvinnomisshandlare eller mördare, men man kan inte helt bortse från att MÖJLIGHETEN FINNS.
Som jag ser det så har alla avfärdat T på rena känslor, och man vill sedan validera dessa känslor genom att anklaga tyskan.
Men JA och JA och JA tyskan ÄR en MYCKET TROLIG GM, men hon är inte den ENDA tänkbara GM som jag ser saken!!
Med respekt för de inblandade vill jag bara säga att jag hoppas att alla förstår att jag bara TEORETISERAR, jag säger att som utomstående så är inte denna syn omöjlig, jag ber om ursäkt om någon blir sårad, men jag kan tyvärr inte ägna mej åt självcensur . det är ovant att ha de man skriver om läsande i tråden, och jag beklagar om någon blir sårad.