Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Fan vad morsan lät positiv... Trodde hon skulle vara ledsen eller nåt, men hon var ju riktigt glad.

Jag reagerade faktiskt på att hon var såpass verbal o positiv och jag tycker inte det alls var bra. Jag menar, tjejen - E har ännu inte hunnit reagera på vad som hänt. Jag tror att om ett halv år, 6 månader så där som kommer hennes reaktion, vilket jag hoppas innerligt på. Som jag upplevde det hade hon "kapslat" in sina känslor, var logisk och kontrollerad i intervjun och det bådar inte gott, alls.
Hoppas hon släpper ut sin förtvivlan snarast så hon inte utvecklar en massa fobier och annat tråkigt och att hon får hjälp för att bearbeta det som hänt + att hon klarar av att gå vidare!