Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Så att ifrågasätta CS uppgifter och sanningshalten i dessa är detsamma som att demonisera henne?
Då måste jag få fråga, andra som har blivit ifrågasatta som gm i tråden, som exempelvis NJ och T, har inte de då också blivit demoniserade?
Inte på samma sätt i mitt tycke. Nu har jag iofs missat en del inlägg den senaste månaden, då möjligheten att sitta på forum kraftigt har minskats. Dessutom raderas en hel del inlägg innan jag läser ikapp i tråden.
Har dessa två män kallats för motsvarande
tyskhelvetet, tyskhäxan, mytomaner osv i all oändlighet? Har det ställts detaljerade diagnoser på deras psykiska hälsa, av personer på nätet som aldrig har träffat dem, än mindre innehar adekvat kompetens på området ifall de skulle utreda CS:s psyke IRL? Isåfall har jag som sagt missat de inläggen så länka gärna.