2008-05-15, 22:31
Medlem
Orkar inte läsa igenom alla trådar och sidor så jag frågar: finns nya bilder?
2008-05-15, 22:31
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det där med blodet. Tre hårda, välriktade slag mot vardera huvud på två små barn, behöver det verkligen generera så mycket blodspillan på GM's kläder?

hej ts,

tre?
så speciifierat

inte så mycket blod, fast det såg ut som ett slakthus sägs det av vissa, går ej ihop.

tydligen har gm tappat en sko där. en vans från förra, eller våren innan från stadium.
2008-05-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Jag kan bara tolka det som att de har den ena. Annars skulle de väl inte fråga efter EN sko?

Men varför i så fall fråga om någon har en likadan? Mystiskt värre.

Var det denna modellen de visade? http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/product2_10001_10105_10101_492751_-1#

Till BoIsaren: Jag tror att det kan ha varit samma soffa. CS Facebook verkar vara borta nu??
Om jag inte minns helt fel från bilden på efterlyst så var väl soffan på den bilden röd?
2008-05-15, 22:33
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Om jag inte minns helt fel från bilden på efterlyst så var väl soffan på den bilden röd?
Ja, den var röd
2008-05-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egot
hej ts,

tre?
så speciifierat

inte så mycket blod, fast det såg ut som ett slakthus sägs det av vissa, går ej ihop.
Går visst ihop jättebra. De som har beskrivit platsen som en slaktplats kom dit X antal minuter efter att GM lämnade platsen. Offren hade alltså hunnit blöda.
2008-05-15, 22:35
Medlem
Troians avatar
Citat:
hej ts,

Hej själv du, men vadå "ts"?

Citat:
tre?
så speciifierat

två, tre, fem...antar det behövs så många slag med hammare för att ha livet av ett litet barn.

Citat:

En kraftigt rinnande blodsutgjutelse behöver, väl, inte skapa blodfläckar på gärningsmannens kläder.

Citat:
tydligen har gm tappat en sko där. en vans från förra, eller våren innan från stadium.

Hm. Varifrån kommer de uppgifterna?
2008-05-15, 22:38
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Var det denna modellen de visade? http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/product2_10001_10105_10101_492751_-1#

Ganska lik, iaf. Är säker på att skosnöret på bilden var vitt, behöver iofs inte betyda så mycket. Har också för mig att det var en sex- eller sjuhålssko snarare än fem.
2008-05-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Fan vad morsan lät positiv... Trodde hon skulle vara ledsen eller nåt, men hon var ju riktigt glad.

Nej, det kostade en hel del att samla energi för att överhuvudtaget prata den lilla stunden i TV3. Avspänningen efteråt var säkert svårare.
Jag har själv drabbats av svår sorg tidigare så jag känner igen beteendet.
Inget kan mäta sig med Arbogafallet förståss men sorg är sorg och den är ograderbar. Jag gissar att anledningen varför mamman ställde upp på intervjuen var att den sågs som en del i hennes läkesprocess.
2008-05-15, 22:41
Medlem
egots avatar
Citat:
Hej själv du, men vadå "ts"?

två, tre, fem...antar det behövs så många slag med hammare för att ha livet av ett litet barn.

En kraftigt rinnande blodsutgjutelse behöver, väl, inte skapa blodfläckar på gärningsmannens kläder.

Hm. Varifrån kommer de uppgifterna?

ts = trådskapare

som jag skrev, i quotat msg. 3 slag stod det. så preciserat.

kraftigt rinnande blodutgjutelse torde ge blodbrist och inte tappade vans skor.

troian är inte trådskapare, my very very bad
Senast redigerad av egot 2008-05-15 kl. 22:51.
2008-05-15, 22:41
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln

Rödbrun snarare än klarröd men det kanske skiljer för mycket för att bara vara olika bildinställningar...
2008-05-15, 22:45
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ganska lik, iaf. Är säker på att skosnöret på bilden var vitt, behöver iofs inte betyda så mycket. Har också för mig att det var en sex- eller sjuhålssko snarare än fem.

Denna? http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/product2_10001_10147_10101_302010_-1

Kanske för mycket vitt på sidorna?
2008-05-15, 22:47
Medlem
Hunnerkungens avatar
Jag blev imponerat av E i i slaget i Efterlyst. Hon är stark, verkar
vara en väldigt stabil person som står med båda fötterna på jorden.
Hon är endast 24 år och verkar mycket mer mogen än så. Hon kommer
att kunna gå vidare i livet trots detta tragiska som hänt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in