Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Jag upprepar så att alla här har klart för sej vad du egentligen står för, och att all din sk "medkänsla" bara är en bluff, och att ni inte drar er för NÅGOT när det gäller att slå på en meningsmotståndare.
Jag antar att resten av Arbogagänget inklusive wildone och Letharion också tycker att detta är okej.
For the record, så tycker
jag att det var en fullt rimlig behandling av dig. Det här handlar inte om CS kontra T eller om "olika åsikter". Det handlar om hur man förhåller sig till rimligheten i olika scenarier. T-mobbarna, vari jag inkluderar dig, har konsekvent åsidosatt varje djävla samlad rimlighetsbedömning, för att kunna köra fram era förflugna teorier. Ni har konsekvent, på sant pseudovetenskapligt manér, bara betraktat ett indicium för CS skuld i taget, och skitit i den samlade bilden - vari ofrånkomligen ingår att CS har häktats på sannolika skäl vid ett vid det här laget högst påtagligt antal olika häktningsförhandlingar. Ni har vidare konsekvent utgått från principen "absence of evidence is evidence of absence". Eller, med andra ord: ni har tagit det för fullständigt självklart att polisen inte har ett mikrogram mer bevis på CS än vad de har gått ut och vidgått i media - trots att det blir rätt svårt att förklara de många omhäktningarna på sannolika skäl under det antagandet.
Bara som ett exempel: Hur många tusen inlägg som har skrivits för att, enbart med okunnighet som bas, få det till att T visst skulle ha haft tid att begå morden, när polisen högst uppenbart har dragit slutsatsen att han inte hade det, ids jag inte räkna, men att vart och ett av dem har varit fullständigt värdelöst, och inte fört fram tråden en millimeter, står fullständigt självklart.
Och handskas man så lättvindigt med bevis och logik som ni T-mobbare har gjort, då får man faktiskt finna sig i att någon till slut påminner en om vafan det här egentligen handlar om.
Och jag måste vidare säga att jag är djupt bekymrad över de "knarkrykten" som dyker upp nu, så sent i denna synnerligen intensiva tråd. Om de hade någon som helst substans, varför dök de inte upp på en gång?
Du kan ju ta det som ett tecken på det varumärke du och de andra T-mobbarna har jobbat ihop till här i tråden, att jag anser att den enskilt klart mest sannolika ursprunget till de där ryktena är att SingleStar, grisöra, du eller någon annan av T-mobbarna har smäckt ihop detta själv ifrån tunn luft.