2008-04-29, 06:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Tycker du att det är fel om en kvinna väljer att resa runt i världen och inte stanna hemma och spotta ut sig ungar?

Precis..och CS verkade inte vara den som längtade efter familj med barn. Hon fick ju frågan i någon skolbok, om hon hade familj om 10 år? Helst inte eller nåt liknande svarade hon. Tjejer i den åldern brukar väl om 10 år se sig själva med man, villa och barn? men inte hon..Är det verkligen ett liv hon skulle kunna bli avundsjuk på?
2008-04-29, 06:23
Medlem
Irriterads avatar
http://wwwc.aftonbladet.se/tidning/
2008-04-29, 06:37
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
http://wwwc.aftonbladet.se/tidning/

Exklusivt i papperstidningen? Vem går ut i snaskpressen den här gången?
2008-04-29, 06:43
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday

De ska väl ha det till att det är E, men detta är kanske det enda hon säger. AB är "lite" luriga.

Har du inte något nytt, från tyska tidningar?
2008-04-29, 06:52
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday

Va skönt det är med folk som kan LÄSA....
Ägnade mej en bra stund åt att attack-klicka på tangentbordet för att komma in, o svor över Irriterad som lagt upp en länk som inte fungerade! Men NU fick jag en AHA-upplevelse!

Naturligtvis var SVÄRANDET över AB, INTE över den förtjusande Irriterad!
Senast redigerad av miapetter 2008-04-29 kl. 06:58.
2008-04-29, 07:04
Bannlyst
Sl

En annan sak som jag tycker är intressant...jag spånar bara, (har inga säkra källor)
Den här SL som var vän med CS på facebook, det har spekulerats i om det är CS eget nick men jag har läst på nätet att hon verkligen finns och ska bo i utkanten av Arboga. En person som väldigt ofta var inloggad på facebook skrev att de två var inloggade exakt samtidigt osv.
Jag tänker på CS mobil som pejlades till i närheten av Arboga. VAR CS hos henne den kvällen/natten? SL visste i alla fall att CS skulle till Tyskland då hon någon dag senare kommenterade detta i facebooken.
Vet SL något? anar hon något? i vilket fall skrev en SL i Lerions blogg "hoppas verkligen hon erkänner".
Kanske förstod denne SL att något var galet och tipsade polisen om CS?
Jag uppfattar det som att SL stängt sitt konto? varför? Om det vore CS:s eget borde det finnas kvar eller hur?
2008-04-29, 07:12
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
En annan sak som jag tycker är intressant...jag spånar bara, (har inga säkra källor)
Den här SL som var vän med CS på facebook, det har spekulerats i om det är CS eget nick men jag har läst på nätet att hon verkligen finns och ska bo i utkanten av Arboga. En person som väldigt ofta var inloggad på facebook skrev att de två var inloggade exakt samtidigt osv.
Jag tänker på CS mobil som pejlades till i närheten av Arboga. VAR CS hos henne den kvällen/natten? SL visste i alla fall att CS skulle till Tyskland då hon någon dag senare kommenterade detta i facebooken.
Vet SL något? anar hon något? i vilket fall skrev en SL i Lerions blogg "hoppas verkligen hon erkänner".
Jag uppfattar det som att SL stängt sitt konto? varför? Om det vore CS:s eget borde det finnas kvar eller hur?

Ja, det kan kanske vara SL som tipsade polisen, men de fick ju tipset under samma natt, om jag fattade det rätt?
2008-04-29, 07:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Ja, det kan kanske vara SL som tipsade polisen, men de fick ju tipset under samma natt, om jag fattade det rätt?

Hon kanske kontaktade polisen när CS sov eller något?
2008-04-29, 07:23
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

Denna SL...
(nu spånar jag!)
Vi hittade mycket riktigt en SL utanför Arboga men det verkar inte som att någon i kretsen kring T o E känner denne så vad jag vet fanns det inget samband alls där?
Dessutom var det så att det egentligen inte fanns någon koppling mellan SL på facebook o tjejen utanför Arboga, det var en teori någon lade fram efter att ha letat efter SLar i lagom ålder i Arbogatrakten!

Tipset till polisen om CS på natten kom från annat håll.
Senast redigerad av miapetter 2008-04-29 kl. 07:29.
2008-04-29, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Denna Sl...
(nu spånar jag!)
Vi hittade mycket riktigt en SL utanför Arboga men det verkar inte som att någon i kratsen kring T o E känner denne så vad jag vet fanns det inget samband alls där?
Dessutom var det så att det egentligen inte fanns någon koppling mellan SL på facebook o tjejen utanför Arboga, det var en teori någon lade fram efter att ha letat efter SLar i lagom ålder i Arbogatrakten!

Tipset till polisen om CS på natten kom från annat håll.

Okej, jag tänkte mer att CS lärt känna denne SL och hade frågat om hon kunde sova där i väntan på flyget? Men om man spånar vidare så kan ju denne SL heta något helt annat i verkliga livet? Men jag litar på dina uppgifter att tipset kom någon annanstans ifrån
2008-04-29, 07:32
Medlem
miapetters avatar
Nu kommer man in!!!
http://aftonbladet.se/
Emma!
Jag var först!
2008-04-29, 07:38
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu kommer man in!!!
http://aftonbladet.se/
Emma!
Jag var först!
Ja, det var du!

Tycker det verkar konstigt att E fått reda på att tyskan är misstänkt??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in