Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Varför tror du att de släppte honom efter två timmar i bojor? Varför bojade de honom överhuvudtaget? Givetvis fanns det något redan på plats som gjorde honom otänkbar som gm. Vad är din förklaring till att polisen släpper en person de redan har fast?
Det finns källa någonstans i tråden på att han avfördes på onsdagen. Troligen var det då han officiellt avfördes.
Att T släpptes efter två timmar beror på att han redan då avfördes som tilltänkt gm eftersom NJ anhölls.
Bojad kunde T ha blivit iom brottets karaktär och att T befann sig på plats i blodiga kläder.
Polisen släppte T då NJ greps.
Sen íngår det i polisens rutinjobb att misstänka den som upptäckt dödsfall i hem, men nu blev T avförd som misstänkt 2 tim efter polisens ankomst.