2008-04-26, 21:59
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Vad är det ni är rädda för som skall komma fram om T utsätts för en mer ingående granskning?

Tror du verkligen att inlägg på Flashback stoppar polisen från att granska T om de anser det nödvändigt? De skiter nog högaktningsfullt i både påhopp på och försvar av T här på FB. De går på det de har och det är som sagt mycket mer än vad någon här har att gå på.
2008-04-26, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Varför tror du att de släppte honom efter två timmar i bojor? Varför bojade de honom överhuvudtaget? Givetvis fanns det något redan på plats som gjorde honom otänkbar som gm. Vad är din förklaring till att polisen släpper en person de redan har fast?

Det finns källa någonstans i tråden på att han avfördes på onsdagen. Troligen var det då han officiellt avfördes.
Att T släpptes efter två timmar beror på att han redan då avfördes som tilltänkt gm eftersom NJ anhölls.
Bojad kunde T ha blivit iom brottets karaktär och att T befann sig på plats i blodiga kläder.
Polisen släppte T då NJ greps.
Sen íngår det i polisens rutinjobb att misstänka den som upptäckt dödsfall i hem, men nu blev T avförd som misstänkt 2 tim efter polisens ankomst.
2008-04-26, 22:00
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Sen íngår det i polisens rutinjobb att misstänka den som upptäckt dödsfall i hem, men nu blev T avförd som misstänkt 2 tim efter polisens ankomst.

Onsdagen den 19 mars är inte två timmar efter brottet.
2008-04-26, 22:01
Medlem
Citat:
Efter två timmar med bojor så släpptes T utan att ha granskats.
Om du byter ut ordet utan mot efter så blir det rätt.
2008-04-26, 22:05
Bannlyst
*gäsp* samma papegojor kväll efter kväll, samma troll kväll efter kväll. Sluta mata och de dör ut av hunger...

ont. T förhördes över åtta timmar i sträck en dag, inte kartlagd, nehej ni troll ni är lustiga ni

(melodi: Hej Tomtegubbar... Hej trollen slå i glasen och låt er lustiga vara, en liten tid ni leva här med mycket trollande och besvär....)

Vilka Troll säger ni? SingleStar - (R)Agatha - grisöra - sjukaarboga har säkert glömt några men de är mest framträdande....
2008-04-26, 22:11
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbokryp
Jag tog upp det för att du frågade hur polisen kunde veta att CS hade stalkat T. Jag hade en teori, precis som många andra här, men den tilläts inte av dig. Så jag frågar vem som gjort dig till Allsmäktig???

Du har ju själv sagt att du har bevis för att T omöjligen kan vara gärningsman, detsamma gäller CS och NJ. Varför ska då T granskas ytterligare?

Jag kunde med lätthet avföra en del av din teori och då tycker du att jag har en 1-årings läsförståelse.

Inser du inte hur mycket mer du gör bort dig med sådana personangrepp?
2008-04-26, 22:13
Medlem
Citat:
Jag kunde med lätthet avföra en del av din teori och då tycker du att jag har en 1-årings läsförståelse.

Inser du inte hur mycket mer du gör bort dig med sådana personangrepp?

Och som vanligt så klarar du inte av att svara på enkla frågor?
Vem är det som gör bort sig? Jag? Knappast!
2008-04-26, 22:19
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbokryp
Och som vanligt så klarar du inte av att svara på enkla frågor?
Vem är det som gör bort sig? Jag? Knappast!

Du har ju redan bevisat att du har gjort bort dig när du kom med ett personangrepp när jag direkt kunde avfärda en del av din teori om polisens granskning av CS.
2008-04-26, 22:22
Medlem
Citat:
Du har ju redan bevisat att du har gjort bort dig när du kom med ett personangrepp när jag direkt kunde avfärda en del av din teori om polisens granskning av CS.

Jag väntar fortfarande på svar på frågan.
2008-04-26, 22:26
Medlem
swixs avatar
Citat:
DET är inget bevis.
2008-04-26, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Om du byter ut ordet utan mot efter så blir det rätt.
Utredd vet jag inte om detta kan kallas då polisen skriker åt T att sitta kvar i bilen.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10537856&postcount=5585
2008-04-26, 22:28
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Utredd vet jag inte om detta kan kallas då polisen skriker åt T att sitta kvar i bilen.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10537856&postcount=5585

Tror inte DET var själva utredningen liksom...

Hallon !: Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in