2008-04-26, 22:28
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbokryp
Jag väntar fortfarande på svar på frågan.

Du hade två frågor och ett felaktigt påstående. Svaret på din andra fråga är redan besvarat i ett inlägg riktat till DeBaly. Den första frågan är så otroligt idiotiskt att den inte förtjänar ett svar.
2008-04-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Läs även Ts blogg att han under kvällen satt i bilen på väg till sjukhuset och lyssnade på TT samt tog emot samtal från media under natten.
Detta tyder på att han var en fri man.
Hur kan du dra den slutsatsen? Vet du vem som satt bredvid honom i bilen?
2008-04-26, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Hur kan du dra den slutsatsen? Vet du vem som satt bredvid honom i bilen?
Verkar då inte vara någon polis eftersom han fick order av polisen utanför att sitta kvar i bilen och inte fly in till villan.
2008-04-26, 22:34
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Verkar då inte vara någon polis eftersom han fick order av polisen utanför att sitta kvar i bilen och inte fly in till villan.

Vart vill du komma?
Vad är poängen med detta?
Att han satt i bilen o ville in till sin skadade familj är väl självklart men vad har det med hans avförande som misstänkt att göra?

Vhyt: Lider enormt med dej, ALLA är så dumma...
2008-04-26, 22:35
Medlem
Citat:
Efter två timmar med bojor så släpptes T utan att ha granskats.
Polisen hade under denna tid hämtat in NJ.
Detta tyder på att T inte är ordentligt utredd från början i samband med dådet.
Hur kan du veta allt som har hänt och inte hänt?
Det som hände i Arboga hände i IRL inte i något jävla rollspel och har man inte sinne för logik så ska man inte ägna sig åt spekulationer.
Du hanterar andras spekulationer som rena fakta och bygger dina slutsatser på detta. Jag undrar ex varifrån det där med två timmar kommer ifrån, inget jag kommer ihåg att jag läst om i några tidningar ej heller i tråden under första veckan.
2008-04-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Du hade två frågor och ett felaktigt påstående. Svaret på din andra fråga är redan besvarat i ett inlägg riktat till DeBaly. Den första frågan är så otroligt idiotiskt att den inte förtjänar ett svar.

Hur vet du att mitt påstående är felaktigt?
Vet du vilka bevis polisen har som pekar på att CS har stalkat T?
2008-04-26, 22:36
Medlem
Citat:
Utredd vet jag inte om detta kan kallas då polisen skriker åt T att sitta kvar i bilen.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10537856&postcount=5585
Det där inlägget var ju totalt irrelevant. När skreks det? Jag skulle gissa ganska tidigt. Eller menar du att pga att dessa ord "skreks" så kan T inte utredas efter det? Förstår helt ärligt inte logiken i ditt tänkande samt på vilket sätt inlägget du länkade till ska tala emot att T utreddes.
2008-04-26, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Hur kan du veta allt som har hänt och inte hänt?
Det som hände i Arboga hände i IRL inte i något jävla rollspel och har man inte sinne för logik så ska man inte ägna sig åt spekulationer.
Du hanterar andras spekulationer som rena fakta och bygger dina slutsatser på detta. Jag undrar ex varifrån det där med två timmar kommer ifrån, inget jag kommer ihåg att jag läst om i några tidningar ej heller i tråden under första veckan.
Hur vet vi att det var två timmar T var bojad?
Jag tror någon arbogabo skrivit detta på FB.
Däremot står det klart att T senare på kvällen fick höra barnens dödsbud per radio i TT då han var på väg till sjukhus.
På natten hade han fullt upp med samtal från media.
Detta står att läsa i hans blogg.
2008-04-26, 22:41
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbokryp
Hur vet du att mitt påstående är felaktigt?
Vet du vilka bevis polisen har som pekar på att CS har stalkat T?

Ditt påstående är felaktigt för att du skrev att jag hade bevis för trions oskuld. Jag skrev att jag hade uppgifter som skulle tyda på trions oskuld.
Bannlyst
Inte en dag för tidigt att tyskehelvetet blir utlämnad nu. Skönt att de verkar ha så pass på fötterna så hon blir fastnaglad av lagens långa arm. Ni som vill ha dit T som gm kan ju gå och lägga er och slicka era sår.

Rättvisan segrar alltid.
Medlem
Citat:
Alltså, hur är det möjligt att vara så förvirrad? Först snackas det om att T kunde sitta och lyssna på TT i bilen på väg till Uppsala. Det kopplar du till att han inte är utredd eftersom polisen skrek åt honom att sitta kvar i bilen. Hur får du ihop det? Tror du polisen skrek åt honom att sitta kvar i bilen och lyssna på TT när de åkte till Uppsala?

T satt väl enligt uppgift bojad i bilen. Att sen en polis kanske inte handgripligen höll ner honom i stolen är ju en annan sak. Och just pga det så är det ju möjligt att T gjorde en "ansats" att resa sig och då skrek de åt honom. Var det så komplicerat?
2008-04-26, 22:44
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormlykta
Inte en dag för tidigt att tyskehelvetet blir utlämnad nu. Skönt att de verkar ha så pass på fötterna så hon blir fastnaglad av lagens långa arm. Ni som vill ha dit T som gm kan ju gå och lägga er och slicka era sår.

Rättvisan segrar alltid.

Jag har påtalat att det finns ett tyskhat i tråden. Jag har blivit motsagd av flera. Tack för att det finns folk som kommer in då och då och bekräftar det jag skriver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in