2008-08-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Från att "kasta" in en flickvän i väggen till att kalblodigt klubba sönder sina egna barn är så lång att det inte finns någon avståndsbenämning som passar in.

"Malin säger själv att hon är rädd för Niklas, hon har sett hur hans ögon förändras då han blir riktigt förbannad, hur ögonen liksom brinner och han verkar inte ha någon spärr."

FU Arbogamålet sidan 1049-1050.
2008-08-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
Säg att jag hatar min granne!

Jag hotar han minst en gång i månaden med att jag skall döda honom!

Ett år senare blir han mördad!

Jag blir mistänkt för mordet, jag har ingen alibi, därför att jag var hemma ensam!

Det finns ingen teknisk bevisning mot mig, endast ett motiv och indicier, som bygger på mina tidigare hot!

Skall jag bli dömd för mord?

Är jag mördaren i era ögon?

Vad är det tyskan är åtalad för om inte massa indicier?
2008-08-02, 13:54
Medlem
styrlunds avatar
en fråga..

Är det bara jag som ser att det börja komma in en hel del förstapostare med samma åsikter som den psyksjuka adoptivindiskan, sedan denne fått en arbogapsykos i sin blogg. Kanske nått för Mod att titta på...
2008-08-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Källa på det fetstilta tack.

Jag läste att Emma hade sagt att Nicklas hade hänvisat henne till Flashback och dessutom visat henne bilder och namn på tyskan.Detta sa hon dessutom också när åklagaren frågade Emma om hon hade sett tyskan förut.

Robert K.
2008-08-02, 13:58
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertkarlsson
Jag läste att Emma hade sagt att Nicklas hade hänvisat henne till Flashback och dessutom visat henne bilder och namn på tyskan.Detta sa hon dessutom också när åklagaren frågade Emma om hon hade sett tyskan förut.

Robert K.

Och av detta så har du fått det till att han visade E en bild på tyskan precis efter att hon vaknade upp och sedan hotat henne? Ja, här är det snillen som spekulerar.
2008-08-02, 13:58
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Jag blir mistänkt för mordet, jag har ingen alibi, därför att jag var hemma ensam!

Det finns ingen teknisk bevisning mot mig, endast ett motiv och indicier, som bygger på mina tidigare hot!

För det första är det ju en himmelsvid skillnad på att du bor granne och att Tyskan befinner sig i Arboga vid samma tidpunkt som mordet.
2008-08-02, 13:59
Medlem
BoISarens avatar
Citat:

Robert K.
Detta är nåt nytt för mig och högst sensationellt!

Sa inte E att hon undvikit alla bilder? Sa hon verkligen att NJ visat bilder?
Är du säker på uppgifterna? Kan du kanske hänvisa till där du läste det?
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Är det bara jag som ser att det börja komma in en hel del förstapostare med samma åsikter som den psyksjuka adoptivindiskan, sedan denne fått en arbogapsykos i sin blogg. Kanske nått för Mod att titta på...
Jodå, jag har sett det...

// Mod
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Emma har pekat ut mördaren och åtminstone beskrivit henne ganska bra innan. Det får man väl inte glömma bort även om professorn sa att det strider mot forskningen.
2008-08-02, 14:00
Medlem
Inlägget flyttat till rätt tråd: https://www.flashback.org/showpost.php?p=12237055&postcount=47
Senast redigerad av Återfallsgäst 2008-08-02 kl. 14:28.
2008-08-02, 14:00
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
"Malin säger själv att hon är rädd för Niklas, hon har sett hur hans ögon förändras då han blir riktigt förbannad, hur ögonen liksom brinner och han verkar inte ha någon spärr."

FU Arbogamålet sidan 1049-1050.

Men Robert, NJ har alibi
2008-08-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Och av detta så har du fått det till att han visade E en bild på tyskan precis efter att hon vaknade upp och sedan hotat henne? Ja, här är det snillen som spekulerar.

Jag har aldrig skrivit att han har hotat henne därefter.Läs det jag har skrivit "Snillen".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in