Citat:
Ursprungligen postat av Ca va
CeciliaBeckroth.wordpress.com skriver mer om tyskan, de verkar ha kontakt.
Hon skriver mycket dumheter, som:
" Det jag verkligen vänder mig emot i arbogafallet är att så många och speciellt medierna har dömt den tyska kvinnan på förhand. Jag anser att hon är oskyldig tills dess att det finns en lagakraftvunnen dom.... Jag efterlyser en mer nyanserad bevakning av fallet i media och att vanligt folk inser att alla är oskyldiga tills dess att det har blivit dömda."'
Om detta stämde skulle CS, om hon senare blir dömd för morden, alltså inte ha gjort morden idag. Detta är ett vanligt missförstånd, men det är rätt oroväckande att hon så militant tror på sådant nonsens.