2014-07-25, 12:46
Medlem
[quote=Antevante|49699091]Skillnaden är väl att det inte görs några större försök att få loss Kim. Det finns liksom inget intresse för någon att få hem honom.

Visst! Innan året är slut är kanske lite väl optimistiskt men inom en snar framtid då!
Blir kvar länge där hon sitter, samma med fansk i Thailand. Finns ign som helst anledn
ta hit dom innan de avtj sitt straff, där de=dömda för brott.

De har ju bara sig själv att skylla ! Skattepeng gör bättre nytta hos gamla+sjuka än
hos dessa parasiter-----= ju gratis för oss nu när de sitter där de hör hemma !
Citera
2014-07-25, 13:51
Medlem
Antevantes avatar
[quote=deakpeasley|49701257]
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Skillnaden är väl att det inte görs några större försök att få loss Kim. Det finns liksom inget intresse för någon att få hem honom.

Visst! Innan året är slut är kanske lite väl optimistiskt men inom en snar framtid då!
Blir kvar länge där hon sitter, samma med fansk i Thailand. Finns ign som helst anledn
ta hit dom innan de avtj sitt straff, där de=dömda för brott.

De har ju bara sig själv att skylla ! Skattepeng gör bättre nytta hos gamla+sjuka än
hos dessa parasiter-----= ju gratis för oss nu när de sitter där de hör hemma !

Hur ser du på att Ingelas offer inte blir av med sina skulder förrän hon kommer hem och får en dom här? De kan också skylla sig själva eller vad?
Citera
2014-07-25, 14:05
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag blir så glad när jag läser om hennes fall och att hon nu äntligen fått ett rättmätigt straff. Det är sällan man ser rättvisa straff men när man väl gör det blir man så glad och får upp förhoppningen om mänskligheten igen.

Detta avskräcker säkert andra från att begå liknande brott och skapar ett tryggare samhälle på sikt.

Jag hoppas svenska staten fortsätter att ignorera henne. Hon har förbrukat sin ranson av svenska skattemedel och tillför inte samhället någonting. Bara en sådan sak som att har två barn med TVÅ olika berikare visar på extremt dåligt omdöme.

Hoppas hon sedermera sakta men säkert dör i AIDS samtidigt som hon förhoppningsvis tar en rejäl funderare över sina synder

Du mår uppenbarligen bra när kvinnor har det riktigt riktigt dåligt.
Citera
2014-07-25, 14:38
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Du mår uppenbarligen bra när kvinnor har det riktigt riktigt dåligt.

Hur får du det till att han mår bra när alla kvinnor har det dåligt? Det är väl enbart Ingela han avser.

Jag har väl förvisso med stigande ålder och tilltagande klokhet gjort mig av med den värsta hämndlystnaden men Ingela verkar vara ett praktsvin, även om jag gissar att hennes ödmjukhet har växt...
Citera
2014-07-25, 15:03
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Hur får du det till att han mår bra när alla kvinnor har det dåligt? Det är väl enbart Ingela han avser.

Jag har väl förvisso med stigande ålder och tilltagande klokhet gjort mig av med den värsta hämndlystnaden men Ingela verkar vara ett praktsvin, även om jag gissar att hennes ödmjukhet har växt...
Då hon verkar ha någon typ av empatistörning så kan du glömma ödmjukheten annat än ju varmare det blir i cellen lär hennes skådespelartalanger öka i lika omfattning. Kommer hon tillbaka till Sverige tar det inte lång tid innan hon skulle vara igång igen.
Citera
2014-07-26, 12:34
Medlem
[quote=Antevante|49701953]
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley

Hur ser du på att Ingelas offer inte blir av med sina skulder förrän hon kommer hem och får en dom här? De kan också skylla sig själva eller vad?
Spelar ign roll, det vikt=att hon fär sitta av alla sina 24 years i Afrika, mkt mer än jag
trodde-----hon kost oss igt där. Hon=numera näst svart i hyn enl bild pü AB + ! Betyd
minst 15 years I Etiopien-------finns absol ign anledn plocka hem brottsl dömda utolands !
Tänk-----hur mkt juggebrottsl har swe tgt in------vi har s+ det räcker !
Citera
2014-07-26, 12:39
Medlem
b00b00s avatar
[quote=deakpeasley|49711224]
Citat:
Spelar ign roll, det vikt=att hon fär sitta av alla sina 24 years i Afrika, mkt mer än jag
trodde-----hon kost oss igt där. Hon=numera näst svart i hyn enl bild pü AB + ! Betyd
minst 15 years I Etiopien-------finns absol ign anledn plocka hem brottsl dömda utolands !
Tänk-----hur mkt juggebrottsl har swe tgt in------vi har s+ det räcker !

Säg det där igen, tack. Fast på svenska.
Citera
2014-07-26, 16:50
Medlem
Antevantes avatar
[quote=b00b00|49711255]
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley

Säg det där igen, tack. Fast på svenska.

Hur i hela världen citerar du? Gör om gör rätt!
Citera
2014-07-26, 17:41
Medlem
micro113s avatar
Jag tycker att det sjukt att det inte lagts mer resurser på att få hem henne.
När en diplomatdotter langade knark då var det inga som helst hinder för svenska myndigheter att både arbeta för att hon skulle komma hem och att korta hennes straff till löjligt låg strafftid....

Det är dags att få hem Ingela så hon kan lagföras i Sverige så att hennes offer här får upprättelse.
Citera
2014-07-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tror det kommer att göra henne gott med lite inlåsning där nere typ 25-30 år, som sagt bara inte UD tramsar till det och tar hem henne.

Just det ! Hon har suttit 4+har 20 kvar. Tror+hoppas att det inte=möjl för henne att komma hit
i förtid ! Hon har säkert inga vänner med pengar som kan köpa hem henne---enda möjligh i fall
som detta-------kan inte se ngn chans inom 15 years. Absolut lagom för henne att bli gammal
behind bars i Afrika-------kosten lär inte vara ngn höjd !
Citera
2014-07-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När en diplomatdotter langade knark då var det inga som helst hinder för svenska myndigheter att både arbeta för att hon skulle komma hem och att korta hennes straff till löjligt låg strafftid....

Det är dags att få hem Ingela så hon kan lagföras i Sverige så att hennes offer här får upprättelse.
Dipl har 1 helt annan status än denna hagga, de har vänner med makt+peng ! Du=rel ensam att
vela ta hem denna parasit !
Citera
2014-07-26, 21:38
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Fantastiskt att du kan göra dig till uttolkare för vad som gör att offren får upprättelse. Är du Gud nu med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in