2025-10-15, 23:09
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Vi vet alla vad hon har gjort. Vi har läst i åratal här inne om allt hon har ställt till med. Läst igenom domar, fupar osv.
Hon har lurat precis alla. Människan är tyvärr inte frisk.
Hon spelar bara teater nu. Kommer att ställa till det igen.
Nya offer kommer att skapas...

Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jag försvarar ingen men det får väl för fan vara nog någongång, eller vill ni skapa någon mobb som ska uträtta blodshämd osv ala gamla jugoslavien, det låter ju rättsäkert.
Citera
2025-10-15, 23:50
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Vi vet alla vad hon har gjort. Vi har läst i åratal här inne om allt hon har ställt till med. Läst igenom domar, fupar osv.
Hon har lurat precis alla. Människan är tyvärr inte frisk.
Hon spelar bara teater nu. Kommer att ställa till det igen.
Nya offer kommer att skapas...

Och det kan du garantera eller? När tycker du en människa har avtjänat sitt straff?
Citera
2025-10-17, 06:46
Medlem
Jag blir mättad av att läsa allt hat som ni skriver om denna kvinnan. Fyfan, jävla tangentbordsriddare er hade jag mött varje dag i veckan irl. Jag levde nära de personerna som var med och fuckade Ingelas liv, och då speciellt denna Alexand*r Whitt*. Han var en manipulerande jäkla kuksugare som jag hade kastat en hantel till om jag fann hann i sjönöd. Skit händer i livet och sen går vi vidare. Ingela har alla gånger fått sona sina brott även om de inte var kopplade till straffet. Kom igen, era sopor, alla år i fängelset hon var i motsvarar säkert 10 mord i Sverige. Fuck er alla hatare och tragiskt att eran mamma och pappa inte kunde fostra er till bättre människor. Till Ingela om du läser detta, all cred för att du är tillbaka i samhället och är skattebetalare jämfört med alla socfall som gnäller här! ”Micdrop”
Citera
2025-10-17, 20:29
Medlem
Skit snack, en riktig dålig sopa är hon, tv för hon pank, synd om hemnes familj
Citera
2025-10-25, 21:46
Medlem
Jag ser först nu Bilhandlarens dotter. Min tanke är att det är en riktigt bra serie just eftersom den väcker så mycket känslor och frågor. Själv vet jag inte riktigt vad jag tror. Åtta år i Kality kanske kan förändra vem som helst? Eller inte.

Spännande att läsa tråden är det i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in