2009-12-22, 09:57
Medlem
lezas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Jag har postat länkar tidigare. Funkar dom inte så säg till

Edit: Bilden från en tidning som jag menade finns även med i Cousin Cocaines flerfaldigt belönade doktorsavhandling! Där får du också allt annat godis

Nu känner jag mig som en dåligt FB-are..... Kollat igenom alla (?) dina inlägg i ämnet men hittar inte bilden. Har en svag minnesbild att det är en gammal gammal bild eller hur?

Finns det ingen mer aktuell bild? Vet att diskussionerna gick huruvida man borde fota honom eller ej.

Annars måste ju Carl Serung, hundägarn med järnkoll på MÖS, en bra beskrivning på karln?
Citera
2009-12-22, 17:24
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leza
Nu känner jag mig som en dåligt FB-are..... Kollat igenom alla (?) dina inlägg i ämnet men hittar inte bilden. Har en svag minnesbild att det är en gammal gammal bild eller hur?

Finns det ingen mer aktuell bild? Vet att diskussionerna gick huruvida man borde fota honom eller ej.

Annars måste ju Carl Serung, hundägarn med järnkoll på MÖS, en bra beskrivning på karln?
Finns en bild i PDF:en:

http://www.megaupload.com/?d=4HGRS2BM

Sid. 191 - 194
Citera
2009-12-26, 11:24
Medlem
Heruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Finns en bild i PDF:en:

http://www.megaupload.com/?d=4HGRS2BM

Sid. 191 - 194

Den bilden är ju en bit över 30 år gammal. Nu är väl AH 50+ misstänker jag. Av bilden att döma är han inte helt olik en snubbe som jobbar på loppisen sopstationen nere i hamnen. Jag tror dock inte det är han eftersom vår AH sägs skruva rullatorer.

En aktuell bild hade varit trevlig. Jag rör mig en hel del runt i Malmö och träffar och ser mycket människor. Det hade varit spännande att se honom live.

Att trycka utanför hans hem är inget alternativ för mig.
Citera
2009-12-27, 22:56
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herul
Den bilden är ju en bit över 30 år gammal. Nu är väl AH 50+ misstänker jag. Av bilden att döma är han inte helt olik en snubbe som jobbar på loppisen sopstationen nere i hamnen. Jag tror dock inte det är han eftersom vår AH sägs skruva rullatorer.

En aktuell bild hade varit trevlig. Jag rör mig en hel del runt i Malmö och träffar och ser mycket människor. Det hade varit spännande att se honom live.

Att trycka utanför hans hem är inget alternativ för mig.
Bara för att han jobbade med rollatorer för 15 år sedan betyder ju inte att han gör det än idag, mycket kan ha hänt sedan dess. Speciellt inom monterings och tillverkningsindustrin
Citera
2009-12-28, 08:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Bara för att han jobbade med rollatorer för 15 år sedan betyder ju inte att han gör det än idag, mycket kan ha hänt sedan dess. Speciellt inom monterings och tillverkningsindustrin
Precis.. Vi vet ju inte om det är just rollatorer han monterar. Men med största sannolikhet så håller han till i Arlövs Industriby...

Citera
2009-12-30, 21:34
Medlem
Frågade en kompis till mig igen, och det ska finnas en Gevisol flaska kvar på avdelningen där morden begicks.

Någon som känner till att det har begåtts mord på ett äldre boende nere vid Umas södra?
Citera
2009-12-30, 22:55
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macca34
Frågade en kompis till mig igen, och det ska finnas en Gevisol flaska kvar på avdelningen där morden begicks.

LOL. Som "The snipers nest" vid Dealey Plaza, Dallas, eller?
Citera
2010-01-01, 00:16
Medlem
Undrar vad AH skålar i nu Pommac eller Gevisol?
Citera
2010-01-01, 03:27
Medlem
Kanske dax smyga ner !

Citat:
Ursprungligen postat av Herul
Ojoj. Är AH stammis där? Nästan så man skulle ta och börja hänga där lite för att få se han live.
Hör av dig med info om det skulle vara så! Det hade varit trevligt att träffa AH och kanske försöka inleda samtal med honom.
o börja recnosera,känns som jag beh min Wictorynox med mig i fall att !
Citera
2010-01-01, 22:14
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
o börja recnosera,känns som jag beh min Wictorynox med mig i fall att !
Får man fråga vad du drack igår?
Citera
2010-01-12, 18:17
Medlem
Tuesdays avatar
Antagligen lite OT - ett aktuellt liknande fall i vårt östra grannland.

Citat:
En kvinnlig skötare som misstänks för att ha mördat fem åldringar och försökt döda ytterligare sex ställs i dag, tisdag, inför rätt i Helsingfors. Den 59-åriga kvinnan misstänks för att ha förgiftat äldre på sjukhus, vårdhem och i privata hem i Helsingfors under flera år.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/kvi...amla-1.1025324
Citera
2010-01-17, 17:39
Medlem
månss avatar
Är det fler än jag som har fått skumma P.m med luddiga hot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in