2008-08-31, 18:44
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han jobbade inte ens på MÖS när det skedde...Case closed. släpp dansken nu.

Håller med!
Dansken verkar vara en intressant person och vem som helst får jättegärna starta en tråd om honom. Här verkar han med största sannolikhet inte höra hemma
Citera
2008-09-04, 21:01
Medlem
Cousin Cocaines avatar
FYI kan jag tala om att jag sitter med en svart tuschpenna och censurerar vissa saker i en dom just nu. Tar nog några dagar att göra detta, samt att digitaliseringen förmodligen kommer att ta minst 3 veckor.
Citera
2008-09-04, 21:17
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Finns det några fungerande bilder på Anton?
Citera
2008-09-04, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nejdå, har ännu inte rotat igenom fotoalbumen, vid tillfälle så. (sen vet jag ju inte om det finns kvar.Det är ju 30 år sedan, känns lite som att leta efter en nål i en höstack. men vi får väl se..)

Så från att du med feta versaler påstår att du ska fixa fram bilder på mördaren, till att "vi får väl se"....för att slutligen deklarera att du anser fallet avslutat utan att en enda pixel presenterats av dig....FETT KLENT!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Rätt gata, fel nummer. Här är rätt nummer: http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...erId=100810694

Helt sjukt att en av värlsdhistoriens värsta seriemördare bor bara några hundra meter från brottsplatsen där han mördade 27 personer och karln har inte ens bytt namn...snacka om ballar av stål.

Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Misströsta inte gott folk! Domen är framtagen och till kopiering - det kommer ta några dagar! Det kostade mig dock 700 spänn ... men vad fasiken...det är det nog värt!

Jag börjar misströsta!!
Vart är domen du så vitt och brett lovat oss??
NU har det snart gått 4 månader och du har fortfarande inte fått arslet ur vagnen.

Att läsa den här tråden var den sämst spenderade timmen i mitt liv....inte ett skit framkom!!
Citera
2008-09-04, 22:49
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Jag börjar misströsta!!
NU har det snart gått 4 månader och du har fortfarande inte fått arslet ur vagnen.

Att läsa den här tråden var den sämst spenderade timmen i mitt liv....inte ett skit framkom!!
Prudens kanske inte hade den tid som krävs.

Jag citerar mig själv:
Citat:
FYI kan jag tala om att jag sitter med en svart tuschpenna och censurerar vissa saker i en dom just nu. Tar nog några dagar att göra detta, samt att digitaliseringen förmodligen kommer att ta minst 3 veckor.
Som om du kan lugna dig lite, sluta klaga på andra när du själv inte gör nått, samt byta din ut din löjliga avatar så kommer domen att kunna läsas i didgtalt format om c:a 3 veckor.
Citera
2008-09-04, 23:02
Bannlyst
Citat:
Prudens kanske inte hade den tid som krävs.

Nä uppenbarligen inte.
Sånt borde man känna till innan man inger falska förhoppningar.

Citat:
Som om du kan lugna dig lite, sluta klaga på andra när du själv inte gör nått, samt byta din ut din löjliga avatar så kommer domen att kunna läsas i didgtalt format om c:a 3 veckor.

Visste inte att det krävdes en motprestation för att läsa på FB.
Däremot vet jag att den här tråden inehåller 39 sidor kvalificerat dravel.

Förstår inte riktigt vad min avatar har med saken att göra men den är nyligen tillbaka på allmän begäran i Laidback...så den får du fortsätta dras med.
Däremot så lämnar ditt nick en hel del övrigt att önska, "Cousin Cocaine"...kan det bli fjantigare än så?

Släng upp något intressant i tråden innan man somnar zzzzZZZZZ
Citera
2008-09-04, 23:02
Medlem
månss avatar
Citat:

Bra jobbat! Även om domen är "allmäna" handlingar så är det nog ett kraftigt brott mot PUT att publicera personuppgifterna på nätet. Lika lätt som det är för vem som helst att beställa dem, lika lätt är det för polisen att kolla upp vem som beställt dem. Om de nu skulle orka och bry sig vill säga..
Jag vill inte avslöja för mycket för er som vill läsa originalhandlingarna men i slutet av personundersökningen spekuleras det ju om A.H kan lida av skizofreni. Vi snackar om en nästan vuxen kille som tar livet av en massa människor, han kände ingen ånger och han insåg inte att det var fel. Är man nästan vuxen och inte har dom känslorna, hur lär man sig det av några doktorer på ett mentalsjukhus? Går det överhuvudtaget??
Citera
2008-09-04, 23:04
Medlem
månss avatar
Citat:
Så från att du med feta versaler påstår att du ska fixa fram bilder på mördaren, till att "vi får väl se"....för att slutligen deklarera att du anser fallet avslutat utan att en enda pixel presenterats av dig....FETT KLENT!!!!

Helt sjukt att en av värlsdhistoriens värsta seriemördare bor bara några hundra meter från brottsplatsen där han mördade 27 personer och karln har inte ens bytt namn...snacka om ballar av stål.

Jag börjar misströsta!!

Bitter?
Citera
2008-09-04, 23:06
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Nä uppenbarligen inte.
Sånt borde man känna till innan man inger falska förhoppningar.

Visste inte att det krävdes en motprestation för att läsa på FB.
Däremot vet jag att den här tråden inehåller 39 sidor kvalificerat dravel.

Förstår inte riktigt vad min avatar har med saken att göra men den är nyligen tillbaka på allmän begäran i Laidback...så den får du fortsätta dras med.
Däremot så lämnar ditt nick en hel del övrigt att önska, "Cousin Cocaine"...kan det bli fjantigare än så?

Släng upp något intressant i tråden innan man somnar zzzzZZZZZ
OT: Nicket är en hint till en Rolling Stones låt.
Citera
2008-09-05, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Bra jobbat! Även om domen är "allmäna" handlingar så är det nog ett kraftigt brott mot PUT att publicera personuppgifterna på nätet. Lika lätt som det är för vem som helst att beställa dem, lika lätt är det för polisen att kolla upp vem som beställt dem. Om de nu skulle orka och bry sig vill säga..
Jag vill inte avslöja för mycket för er som vill läsa originalhandlingarna men i slutet av personundersökningen spekuleras det ju om A.H kan lida av skizofreni. Vi snackar om en nästan vuxen kille som tar livet av en massa människor, han kände ingen ånger och han insåg inte att det var fel. Är man nästan vuxen och inte har dom känslorna, hur lär man sig det av några doktorer på ett mentalsjukhus? Går det överhuvudtaget??

svar: nej
Citera
2008-09-05, 11:36
Medlem
Carl Serungs avatar
[quote=northix]Så från att du med feta versaler påstår att du ska fixa fram bilder på mördaren, till att "vi får väl se"....för att slutligen deklarera att du anser fallet avslutat utan att en enda pixel presenterats av dig....FETT KLENT!!!!QUOTE]

Nu är det så här att det eventulla fotot ligger i utspritt i kanske 3 Ica kassar 7 mil ifrån där jag bor...så att leta efter det känns lite halvjobbigt, men när jag får tillfället skall jag ta itu med det. Om du nu så gärna vill se hur han ser ut, ställ dig utanför hans port och vänta på honom om det nu skulle stilla din hunger. Du tillför ändå tråden inget nyttigt. Precis som i alla andra trådar..
Senast redigerad av Carl Serung 2008-09-05 kl. 12:12.
Citera
2008-09-05, 16:40
Medlem
Ptomas avatar
Måste till viss del hålla med Northix.

Cocaine - Ge fan i att cencurera! Lämna in domen till en copy firma så scannar de in den på en timme...

Serung - Du är och förblir en teaser..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in