2009-04-12, 21:31
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Jag förstår din desperation Måns. Jag skrattar åt den också.

Alltid trist när man blir fullständigt tillintetgjord.

Byt nick.

Vem är tillintetgjord? Ännu ett "ickesvar" alltså? Så oväntat.. Det måste vara lätt att svara i en massa trådar med den inställningen
Ännu en gång, samma fråga som du totalt misslyckats med att svara på åtskilliga gånger innan:
Har du något handfast att ta på? Förutom att hänvisa till "tysnadsplikt" och att vi själv ska kolla upp något?
Ja vi "vet" att han gjorde sin praktik där! Förutom det då? Vad får dig att tro att han var involverad? Vad har han sagt?
Glöm att det är jag som frågar. Låtsas som det är någon annan! VAD har du att komma med?
Glöm mina överstående frågor förresten, svara bara på den sista!
Citera
2009-04-12, 21:50
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Du vet alltså inte vad "soma" betyder...jösses. det är den här hjärntrusten jag ska diskutera med..."sommarpraktik", ha ha vilket jävla folk.

En komplett idiot och en fiskande murvel, Jesus Christ.
Fortsätt att roa mig bara.
Jävla snöbollar.
Jag läste "sommarpraktik", erkänner det. Ögonen spelade mig ett spratt.

Nå, vad skulle denne BC ha för intresse av att AH gick runt och förgiftade åldringar?
Citera
2009-04-12, 22:26
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ni vill uppenbarligen inte veta mer än den "sanning" som ni skapat för er själva. Hoppas ni är nöjda med era villfarelser.
Nu drar jag iväg på lite "sommarpraktik"....
Jaja, åter igen, vad skulle BC haft för intresse av att "fjärrstyra" AH till att förgifta åldringar med Gevisol, om han nu ö.h.t. har gjort sin somatiska praktik (nu blev det rätt) på MÖS avd. 26?

Den "sanning" jag går efter är domen, vilket är den mest tillförlitliga källan.
Citera
2009-04-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jaja, åter igen, vad skulle BC haft för intresse av att "fjärrstyra" AH till att förgifta åldringar med Gevisol, om han nu ö.h.t. har gjort sin somatiska praktik (nu blev det rätt) på MÖS avd. 26?

Den "sanning" jag går efter är domen, vilket är den mest tillförlitliga källan.

Precis som du förmodligen köpte varenda dom mot Thomas Qvick?
Citera
2009-04-12, 22:36
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Precis som du förmodligen köpte varenda dom mot Thomas Qvick?
Nej, men domen är det enda som är tillförlitligt nog och i det här fallet känns det som om man har vänt på de flesta stenar.

Finns inte ens en antydan till någon "medhjälpare" och som sagt, vad har denne BC för nått intresse av att mörda åldringar?
Citera
2009-04-12, 22:39
Medlem
månss avatar
Citat:
Nej, men domen är det enda som är tillförlitligt nog och i det här fallet känns det som om man har vänt på de flesta stenar.

Finns inte ens en antydan till någon "medhjälpare" och som sagt, vad har denne BC för nått intresse av att mörda åldringar?

Jodå det finns kanske en antydan i en antagligen för längesen utgallrad förundersökning...
Killen är ett skämt som inte kan svara för sig!
Senast redigerad av måns 2009-04-12 kl. 22:41.
Citera
2009-04-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Jodå det finns kanske en antydan i en antagligen för längesen utgallrad förundersökning...
Killen är ett skämt som inte kan svara för sig!

Killen kan svara för sig mer än du tror din jöns.
Dig kommer jag däremot inte att ge ett skit. Gör nytta för din egen lön för omväxlings skull Måns.
Briljera med ditt journalistiska kunnande. Jag väntar med spänning...
Citera
2009-04-12, 23:40
Medlem
Lite kul att debattera med noviser. Kusin Kokain är helt ute och cyklar och Månsan försöker provocera fram uppgifter att använda i sitt "jobb".

"Domar är tillförlitliga uppgifter" är förmodligen det mest korkade jag läst någonsin. Men polarn Måns kan säkert verifiera även den dyngan...
Citera
2009-04-12, 23:42
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Lite kul att debattera med noviser. Kusin Kokain är helt ute och cyklar och Månsan försöker provocera fram uppgifter att använda i sitt "jobb".

"Domar är tillförlitliga uppgifter" är förmodligen det mest korkade jag läst någonsin. Men polarn Måns kan säkert verifiera även den dyngan...
Jag är mer benägen att tro på vad som stor i en dom än en person som kommer med antydningar till höger och vänter och sen inte vill diskutera dem.
Citera
2009-04-12, 23:46
Medlem
Citat:
Jag är mer benägen att tro på vad som stor i en dom än en person som kommer med antydningar till höger och vänter och sen inte vill diskutera dem.

Fortsätt du att tro på att alla domar är tillförlitliga. Vem fan tror du vill diskutera med en sån pappskalle som du själv?
Citera
2009-04-12, 23:52
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Fortsätt du att tro på att alla domar är tillförlitliga. Vem fan tror du vill diskutera med en sån pappskalle som du själv?
Jaja, vad gör du ens på ett diskussionsforum...
Citera
2009-04-13, 00:02
Medlem
Citat:
Jaja, vad gör du ens på ett diskussionsforum...

Om du inte har fattat det själv än, kusin kokain, så har du gjort bort dig.

Månsan, din lilla murvel. Vill du ha några tips?
1. Kolla med danskens kurskamrater.
2. Snacka med hans fru och barn.
3. Rota i FU från kidnappningen.
4. Försök att få någon som läst ALLA akter att öppna käften...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in