2009-04-12, 19:15
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Gonatt.
Think outside the box next time sucker...
Det var ungefär det Hans Holmér (utanför lådan alltså) gjorde när han jagade kurder under sin korta tid som "spaningsledare" (läs: idiot) för Palmemordet. Han ville få det till en större konspiration än vad det var.

Jag trodde också att de handlade om en mörkläggning av nått slag när tråden drogs igång, men när man har källmaterialet så blir sanningen en annan.

Domen är på c:a 160 sidor och mycket välskriven. Dessutom hade MYCKET svårt att få kontakt med andra människor ö.h.t., hur manipulativ denne BC än nu var/är.

Varför ville BC ha ihjäl åldringar på en långvårdsavd. förresten?
Citera
2009-04-12, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Cousin Cocaine har helt rätt. Jag vet inte hur många gånger jag sagt att dansken är intressant, inte för att han hör hemma i denna tråden utan för att han verkar vara allmänt knasig. Jag vet heller inte hur många gånger jag sagt att han borde få en egen tråd men det verkar spricka p.g.a bristande info.

Du är den enda som verkar koppla honom till morden och brottsplatsen överhuvudtaget. Trots att du tidigare i tråden tog tillbaka uppgifterna om att han på något sätt alls förekom i utredningen?
Om du nu verkligen har någon riktig info som bara bevisar ett uns av det du vill ha sagt så är du varmt välkommen att skriva här!

Ingen av er, varken kokainkusinen eller du själv har haft med dessa gubbar att göra. Vare sig privat eller å yrkets vägnar.
Ni roar mig med era teorier, samtidigt som ni inte har en susning om vad saken handlar om.

BC gjorde sin somapraktik på samma avdelning som saftblandaren.
BC var under utbildning till skötare.

Ganska enkla grejer att kolla upp, ifall man ger sig fan på det.

Rota lite mer i FU på kidnappningshistorien så kommer ni att se kopplingen till saften. Men har man bestämt sig så har man...
Citera
2009-04-12, 19:25
Medlem
månss avatar
Citat:
Ni roar mig med era teorier, samtidigt som ni inte har en susning om vad saken handlar om.

Vem är det som har teorier egentligen? Vi går på all fakta som finns i fallet medans du svamlar utan att visa upp något alls
Citera
2009-04-12, 19:31
Medlem
Citat:
Vem är det som har teorier egentligen? Vi går på all fakta som finns i fallet medans du svamlar utan att visa upp något alls

Du har chansen att göra ditt livs scoop Måns, men du låter det skita sig p.g.a. din egen övertygelse om din förträfflighet.

Du har inte en susning om vad som hänt och pågått i historien kring Sveriges värsta seriemördare. Inte en susning.
Av mig får du inte jackshit längre, din jävla sopa.
Hälsa redaktionen...
Citera
2009-04-12, 20:00
Medlem
månss avatar
Jag tycker nästan synd om dig, det här börjar bli sorgligt..

Jag försöker en sista gång att prata med dig som en vuxen. Du tror på fullt allvar att vi ska tro dig för att du, endast du släpper ett namn på en person som kanske/antagligen arbetade på samma plats? Personen är uppenbart knäpp men det är det enda "bevis" du kommer med?
Ingenstans, i allt material som finns att tillgå, nämns någon dansk. Ingen, förutom du, nämner honom. Du säger att han finns med i en förundersökning rörande ett helt annat fall. Varför skulle kopplingar göras där? Och om det nu görs, varför skulle inte de utredande poliserna reagera och starta en egen utredning om misstankarna om delaktighet i detta fall?
Kanske är du mycket skarpsinnigare än polisen i Lund??
Citera
2009-04-12, 20:12
Medlem
Citat:
Jag tycker nästan synd om dig, det här börjar bli sorgligt..

Jag försöker en sista gång att prata med dig som en vuxen. Du tror på fullt allvar att vi ska tro dig för att du, endast du släpper ett namn på en person som kanske/antagligen arbetade på samma plats? Personen är uppenbart knäpp men det är det enda "bevis" du kommer med?
Ingenstans, i allt material som finns att tillgå, nämns någon dansk. Ingen, förutom du, nämner honom. Du säger att han finns med i en förundersökning rörande ett helt annat fall. Varför skulle kopplingar göras där? Och om det nu görs, varför skulle inte de utredande poliserna reagera och starta en egen utredning om misstankarna om delaktighet i detta fall?
Kanske är du mycket skarpsinnigare än polisen i Lund??

Polisen i Lund har visat sig vara kompletta idioter i åtskilliga brottsutredningar. Det där har du full koll på Måns.
Vad jag tycker är pinsamt, är att du i egenskap av journalist, håller en aggressiv ton för att provocera fram info. Det funkar ibland, men just här funkar det inte ett jävla dugg.

Hur mycket fiskar du i forumet för att kunna skriva en artikel?
Citera
2009-04-12, 20:23
Medlem
månss avatar
Citat:
Polisen i Lund har visat sig vara kompletta idioter i åtskilliga brottsutredningar. Det där har du full koll på Måns.
Vad jag tycker är pinsamt, är att du i egenskap av journalist, håller en aggressiv ton för att provocera fram info. Det funkar ibland, men just här funkar det inte ett jävla dugg.

Hur mycket fiskar du i forumet för att kunna skriva en artikel?

Från komiskt till sorgligt för att nu bli tragikomiskt..
Skriva en artikel?? Förutom "Misstänkt" har inte en jävel skrivit om detta fall sen -95. Läser du mina poster längre bak så ser du att jag reagerat på just detta. Om jag nu varit en "murvel" så hade jag väl skrivit för längesen. Eller du tror att jag suttit och väntat på din välsignade återkomst i tråden? Det behövs ingen journalist för att genomskåda dig.
Polisen i Lund har jag högsta förtroende för...
Dig däremot. Tomt prat och svammel
Fast det är väl lättare att snacka en massa skit runtomkring än att lägga fram bevis för sina teorier
Citera
2009-04-12, 20:29
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ingen av er, varken kokainkusinen eller du själv har haft med dessa gubbar att göra. Vare sig privat eller å yrkets vägnar.

BC gjorde sin somapraktik på samma avdelning som saftblandaren.
BC var under utbildning till skötare.

Ganska enkla grejer att kolla upp, ifall man ger sig fan på det.

Rota lite mer i FU på kidnappningshistorien så kommer ni att se kopplingen till saften. Men har man bestämt sig så har man...
Skötare? Men då snackar vi om psykiatrin, inte kroppsvården. Men ok, han kan ju ha gjort sin praktik på avd. 26. Dock inte samtidigt som AH eftersom all personal som hade tjänst vid 26:an samtidigt som AH står nedtecknad i domen i ett hieriarkiträd. Så hur kopplar du honom till AH då?
Citera
2009-04-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Skötare? Men då snackar vi om psykiatrin, inte kroppsvården. Men ok, han kan ju ha gjort sin praktik på avd. 26. Dock inte samtidigt som AH eftersom all personal som hade tjänst vid 26:an samtidigt som AH står nedtecknad i domen i ett hieriarkiträd. Så hur kopplar du honom till AH då?

Ska vi surra med Månsan närvarande? Den fåntratten jagar bara efter ett knäck. Sorgligt att ni inte har sett den bagen.

BC gjorde sin somapraktik samtidigt som AH skrev sin egen historia i svenska kriminalrullor. På samma avdelning. Samtidigt.

Leta lite pojkar, så kommer ni att hitta riktigt äckliga prylar...
Citera
2009-04-12, 20:42
Medlem
månss avatar
Citat:
"Polisen i Lund har jag högsta förtroendende för"...
Ha ha, tack för kvällens humor Måns. Jag älskar dig på ett sånt där konstigt sätt.

Suck.. Om jag säger såhär: Varför skulle jag inte ha det? Kan du nämna några fall där de uppenbart gjort bort sig?
Nej det kan du såklart inte. Och om du nu kan det så räknas inte fall där du refererar till "tysnadsplikt"
Sydsvenskan är en rätt trist blaska om du frågar mig. Knappast kända för sin grävande journalistik. Fast det vet väl du?
Nej det vet du naturligtvis inte. Heller..

Vet du vad jag tror? Jag tror att du på något sjukt sätt vill upphöja dig själv! Och det är jävligt enkelt att göra det genom att referera till är just ingenting och skylla på tysnadsplikt och be andra kolla upp saker och ting.

"BC gjorde sin somapraktik samtidigt som AH skrev sin egen historia i svenska kriminalrullor. På samma avdelning. Samtidigt"
Och därmed är han skyldig till anstiftan till mord?
Citera
2009-04-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine

Inom skötarutbildningen fanns en praktik vid somatisk vård.
Oftast långvård.
Även en praktik inom typ hemtjänst/social service.

Jag har gått det plugget själv.
Citera
2009-04-12, 21:24
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ska vi surra med Månsan närvarande? Den fåntratten jagar bara efter ett knäck. Sorgligt att ni inte har sett den bagen.

BC gjorde sin somapraktik samtidigt som AH skrev sin egen historia i svenska kriminalrullor. På samma avdelning. Samtidigt.

Leta lite pojkar, så kommer ni att hitta riktigt äckliga prylar...
Dessutom finns som sagt varenda kotte som satt sin fot under AH:s tid på avd. 26 nedtecknad i domen. Står ingenting om BC där. Case closed!
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2009-04-12 kl. 21:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in