2009-09-06, 21:19
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shri
Och vad består den agendan av?
Den består av att en vissa dansk har skrivit sina memoarer på NosaCastros skrivmaskin. Mer än så har jag inte fått ut av honom eftersom han är ovilliga att diskutera sina teorier om morden.

Edit: mordet ---> morden
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2009-09-06 kl. 21:23.
Citera
2009-09-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Den består av att en vissa dansk har skrivit sina memoarer på NosaCastros skrivmaskin. Mer än så har jag inte fått ut av honom eftersom han är ovilliga att diskutera sina teorier om mordet.

Ha ha.

Jag misstänkte att det kunde vara någon slags Lars Krantz-nivå.
Citera
2009-09-06, 21:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Mäh. Lallar du kvar i den här tråden än? Utan att ha fattat att det finns en hidden agenda?
Faan, jag trodde ett tag att du hade nåt innanför pannbenet, men jag misstog mig grovt.
Here we go again....
Citera
2009-09-06, 21:24
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shri
Ha ha.

Jag misstänkte att det kunde vara någon slags Lars Krantz-nivå.
Läs längre bak i tråden, om nu inte mod har raderat det mesta...
Citera
2009-09-06, 22:17
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Mäh. Lallar du kvar i den här tråden än? Utan att ha fattat att det finns en hidden agenda?
Faan, jag trodde ett tag att du hade nåt innanför pannbenet, men jag misstog mig grovt.

Välkommen tillbaka!

För personer som nyss kastat sig in i tråden vill jag bara höja ett varningens finger: NosaCostra vet allt om fallet men p.g.a sekretess, tystnadsplikt och annat som låter ballt kan han inte svara på något. Ingenting alls. Men han vet. Ni får helt enkelt lita på hans ord
Citera
2009-09-07, 00:50
Medlem
LittleWings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Välkommen tillbaka!

För personer som nyss kastat sig in i tråden vill jag bara höja ett varningens finger: NosaCostra vet allt om fallet men p.g.a sekretess, tystnadsplikt och annat som låter ballt kan han inte svara på något. Ingenting alls. Men han vet. Ni får helt enkelt lita på hans ord

Citera
2009-09-07, 08:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Välkommen tillbaka!

Man bör dock inte ställa honom mot väggen för då är man murvel...

Citera
2009-09-07, 23:54
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Man bör dock inte ställa honom mot väggen för då är man murvel...

Eller polis!
Hursomhelst så verkar t.o.m modsen ha tröttnat på hans tomma prat och raderat inlägget. Även det numera klassiska inlägget om att B.C klottrat på ett fönsterbleck är tyvärr borttaget. Mycket snack och lite bevis är kanske anledningen?
Nåja, dokumentären som ska köras- vem tror ni man intervjuat? Knappast A.H själv va? Svenonius vore ju en höjdare men han borde vara för gammal vid det här laget. Han kan väl inte hålla reda på alla sina konspirationsteorier idag? Åklagaren är död vad jag förstått och Gerhard Voigt ligger begravd här i Lund sen nåt år tillbaka vet jag. Kvar återstår arbetskamrater och möjligtvis advokaten.
Kan bli nog så spännande!
Citera
2009-09-07, 23:56
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Eller polis!
Hursomhelst så verkar t.o.m modsen ha tröttnat på hans tomma prat och raderat inlägget. Även det numera klassiska inlägget om att B.C klottrat på ett fönsterbleck är tyvärr borttaget. Mycket snack och lite bevis är kanske anledningen?
Nåja, dokumentären som ska köras- vem tror ni man intervjuat? Knappast A.H själv va? Svenonius vore ju en höjdare men han borde vara för gammal vid det här laget. Han kan väl inte hålla reda på alla sina konspirationsteorier idag? Åklagaren är död vad jag förstått och Gerhard Voigt ligger begravd här i Lund sen nåt år tillbaka vet jag. Kvar återstår arbetskamrater och möjligtvis advokaten.
Kan bli nog så spännande!
Du glömde ju "Kent" (som du själv döpte honom till) AKA "Rolling Stones mannen".
Citera
2009-09-08, 00:16
Medlem
månss avatar
Citat:
Du glömde ju "Kent" (som du själv döpte honom till) AKA "Rolling Stones mannen".

Det har du ju helt rätt i! Legenden Kent "Stonesmannen" Olsson hade mycket väl kunnat ha en hel del storys att förtälja. Risken är väl bara att alla Stonesfans över 45 gillar att knarka. Det borde du veta "Kneten" sitter antagligen i Pildammsparken med en hel påse Brown sugar. Är det så att han inte han får komma till tals i radion så är det fan P3's fel. Se till att betala ordentligt, killen har en dyr hobby! Stones och Nameloosers-rariteter är fan inte billiga
Fast den biträdande överläkaren kanske får berätta sin story? Österrikaren ni vet
Citera
2009-09-08, 00:19
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Det har du ju helt rätt i! Legenden Kent "Stonesmannen" Olsson hade mycket väl kunnat ha en hel del storys att förtälja. Risken är väl bara att alla Stonesfans över 45 gillar att knarka. Det borde du veta "Kneten" sitter antagligen i Pildammsparken med en hel påse Brown sugar. Är det så att han inte han får komma till tals i radion så är det fan P3's fel. Se till att betala ordentligt!
Fast den biträdande överläkaren kanske får berätta sin story? Österrikaren ni vet
Ah, men han var bara AT-läkare (om ens det) om du tänker på läkaren som satt med i "Dagar som..." studion?

Förmodligen har man rotat man fram nån gammal USK eller SSK ur gömmorna, som får tala lite om hur det var på avd. 26.
Citera
2009-09-08, 00:33
Medlem
månss avatar
Citat:
Ah, men han var bara AT-läkare (om ens det) om du tänker på läkaren som satt med i "Dagar som..." studion?

Förmodligen har man rotat man fram nån gammal USK eller SSK ur gömmorna, som får tala lite om hur det var på avd. 26.

Ja det stämmer nog, han var väl knappt klar med sin utbildning om jag minns rätt. Annars har jag svårt att se vem man fått tag i med intressant info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in