2008-06-23, 18:15
Medlem
Soppas avatar
Gripande dokumentär - det stelnade ägget var bara lite för mycket.
Ajajaj
Bilden de visade två gånger på en gammal kvinna i skjukhussäng med öppen mun, var hon död?
Citera
2008-06-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
det var ju kraftiga problem och motsättningar på avdelningen vilket säkert bidrog till att uppmärksamheten inte var så hög? dessutom blev kanske vissa saker feltolkade..som när han ville ge gamlingarna nåt att dricka..det var ju "snällt" av honom? och kärringarna på avdelningen slapp göra åtminstone detta själva? en fundering bara..

Visst kan jag förstå att det var cirkus på avdelningen, fattas bara annat med en sinnessjuk biträdande överläkare, en underläkare som enbart hade läst halva läkarlinjen och grupperingar och kraftiga motsättningar bland den övriga personalen.

Det gör det dock inte mindre konstigt att en person som var tvungen att ha morsans tillstånd för att låna pengar till en pizza samtidigt på egen hand skulle kunna ta initiativ till, planera och utföra 27 mord och 16 mordförsök.
Citera
2008-06-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Visst kan jag förstå att det var cirkus på avdelningen, fattas bara annat med en sinnessjuk biträdande överläkare, en underläkare som enbart hade läst halva läkarlinjen och grupperingar och kraftiga motsättningar bland den övriga personalen.

Det gör det dock inte mindre konstigt att en person som var tvungen att ha morsans tillstånd för att låna pengar till en pizza samtidigt på egen hand skulle kunna ta initiativ till, planera och utföra 27 mord och 16 mordförsök.

men vem misstänker du?
Citera
2008-06-23, 19:54
Medlem
Citat:
men vem misstänker du?

Ja, vi får väl anta att mamma är oskyldig, så då tror jag mest på den teori som finns på trådens första sidor, d.v.s den numera förrymde psykpatienten.
Citera
2008-06-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ja, vi får väl anta att mamma är oskyldig, så då tror jag mest på den teori som finns på trådens första sidor, d.v.s den numera förrymde psykpatienten.

undrar vilka hans riktiga föräldrar var? går det att fiska fram?
Citera
2008-06-25, 08:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Kan någon vänlig själ fixa dokumentären i nåt rar,zip eller annat format? Kan inte ladda från TPB nämligen...Tack!

Ps. PM:a gärna mig!
Citera
2008-06-25, 21:22
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kan någon vänlig själ fixa dokumentären i nåt rar,zip eller annat format? Kan inte ladda från TPB nämligen...Tack!

Ps. PM:a gärna mig!

Men även om filen zippas så måste den ju läggas upp någonstans. Eller?
Citera
2008-06-25, 21:27
Medlem
månss avatar
Citat:
undrar vilka hans riktiga föräldrar var? går det att fiska fram?

Nej! Har läst att "Anton" själv inte vet vem de är och han har vid polisförhör uppgett att han inte har något intresse av att träffa dem heller
Citera
2008-06-26, 00:35
Medlem
kramdjurs avatar
Jag har inte sett dokumentären så jag undrar om nån kan förtydliga snacket om hans "riktiga föräldrar" här i tråden?
Citera
2008-06-26, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Jag har inte sett dokumentären så jag undrar om nån kan förtydliga snacket om hans "riktiga föräldrar" här i tråden?

Gärningsmannen är tydligen adopterad.
Citera
2008-06-26, 08:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Men även om filen zippas så måste den ju läggas upp någonstans. Eller?

Jo så klart. Rapidshare eller nåt sånt funkar bra..
Citera
2008-06-26, 08:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Gärningsmannen är tydligen adopterad.
Stämmer bra det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto