9 868 besökare online
856 913 medlemmar • 45 817 573 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Kriminalhistoria
Svara på ämne
Ämnesverktyg
JagHarEnLiten
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Egentligen skulle den höga dödligheten på avdelningen föranleda stora misstankar. Det fanns till och med ett rykte på sjukhuset som handlade om detta. Ett sådan misstanke behöver inte vara att det handlar om mord, men att man måste utreda varför patienter dör så ofta. Var det tre eller fyra gånger så hög dödlighet? Den närmast ansvarige som brydde sig alls var den nye Walther som hade dålig kontakt med personalen på den dysfunktionella avdelningen, och som inte visste hur mycket dödligheten kan tänkas variera.

Flirre
Medlem
Är det någon som vet hur Anders Hansson har det idag? Är han ointressant i medias ögon, eller är dom på honom och vill intervjua månne?
Sen är jag lite nyfiken på om någon vet vilken byggnad morfen skedde i, finns den kvar över huvud taget?

Carl Serung
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flirre
Är det någon som vet hur Anders Hansson har det idag? Är han ointressant i medias ögon, eller är dom på honom och vill intervjua månne?
Sen är jag lite nyfiken på om någon vet vilken byggnad morfen skedde i, finns den kvar över huvud taget?
Allting finns kvar inne på det gamla sjukhusområdet. En del av fastigheterna är idag studentboende, förskolor mm. Byggnaden där morden skedde är idag Kirsebergs Vårdcentral. Längre ner i byggnaden ligger ett dementboende.

Media idag vet rätt lite om Anders, det dom vet har dom snokat upp i denna tråd.

"Den enda kvinna jag har bott tillsammans med är min mor, och hon har inga som helst problem med mina porrvanor. Tvärtom, vi brukar porrsurfa tillsammans."

PaterCaper
Medlem
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att seeda avsnittet av "Dagarna som skakade Sverige" om detta intressanta fall?

Bravo83
Avstängd
Bravo83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaterCaper
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att seeda avsnittet av "Dagarna som skakade Sverige" om detta intressanta fall?
Testa att dra ner den nu!

PaterCaper
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Testa att dra ner den nu!
Skulle du kunna länka till torrenten? Får upp en men den har inga seeders

portnoy
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaterCaper
Skulle du kunna länka till torrenten? Får upp en men den har inga seeders

Eller så kollar du PM....

Min sida om Palmemordet: http://fbportnoy.webs.com/

razaone
Medlem
razaones avatar
ingen som sitter och gottar sig med domen och kan scanna in den?

måns
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
ingen som sitter och gottar sig med domen och kan scanna in den?
Cousin Cocaines avhandling finns länkad i tråden.
Tid och plats för disputation meddelas senare.

Om inte länken är död förstås..
Senast redigerad av måns 2011-12-02 kl. 23:28.

razaone
Medlem
razaones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Cousin Cocaines avhandling finns länkad i tråden.
Tid och plats för disputation meddelas senare.

Om inte länken är död förstås..

Har läst något sådant tidigare. Men täntke mig orginaldomen.
Eller varför inte fupen?

Kneegro
Medlem
Kneegros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Har läst något sådant tidigare. Men täntke mig orginaldomen.
Eller varför inte fupen?
http://www.megaupload.com/?d=4HGRS2BM Där har du.

Edit: Ops.... fel av mig

DAL1
Medlem
DAL1s avatar
Har letat igenom hela tråden, men jag kan inte finna domen någonstans. Finns den ute för nerladdning eller misslyckades sökandet efter domen?
"Ni hör motorbuller i fjärran. Ni ser tre ryska stridsvagnar. Ni hör ryska nationalsången! Det är Lenin själv som står i tornet! Han pekar finger åt er och talar illa om era mammor! Ni hör dånet från tusentals kängor gjorda på skinnet av svenska krigsfångar! Ni ser röda fanor. Det är Ivan! Han är tillbaka! MEN SKJUT DÅ FÖR I HELVETE!!"

Svara på ämne
Topp Dela »